Selasa, 21 April 2009

Basi ker busuk ker pedulik aper aku!!

Tuan/puan,

Hye.. hawauyuuuu?? Harap2 sehat lah yer sume. Ni ha.. smlm meksu tpon.. ckp naper wat entry pasai g kusus kt Langkawi awal bln aritu.. Sbenarnyer aku pun dh terlupa yg aku blum masukkan lagi.. Thanx 2 meksu.. sbb mengingatkan aku..

2. So.. lantak ler korang nk cakap dh basi ker.. busuk dh ker.. dh reput ker.. dh jadi baja ker.. aku tetap nk letak ler pic2 sepanjang kursus tuh.. Jgn harap ler nk tgk muka2 baru.. dh ni blog aku.. wajar le ngn sukati aku.. nk letak pic aku jer byk dr org len..

Sekian,

Harap jgn mluat!!






video

Rabu, 15 April 2009

~~ Bersastera bagai ~~

Naper aku perlu disisihkan??
Naper aku dipinggirkan??
Naper perlu didabelstendetkan??
Naper aku di kan.. kan.. kan....??

Ku tahu diriku ini golongan marhaen je
Ku tahu dirimu dirimu golongan bangawannye
Ku tahu dirimu org berada a.k.a kaye
Ku tahu pd diriku ape yg ade

Ku tadek tasengo
Ku tadek pabot mahal looo
Ku tadek kete besau wooo
Hanya ku mampu hanyalah tujukan lagu yg sedang mendayu2 ni padamu

Sekian!! MyEm0.Com

Huarghhhhhhhh!!!

Naper ntah.. mengantuk tu salu menghantui diri ku..
Bangun pagi liat sekali.... sekali jer.. bkn dua - tiga kali youuuu..
Salu bla dh smp opis suma rasa mantok tu ilang begitu saja.. aku pun tak tahuuu..
Tp terkadang tuh ada gak rasa mantok di tengahari di mata kuuu..
Sapa yang pandai nk setel sila beritahu kuuu!!!


MyEm0.Com


Isnin, 13 April 2009

PANAS! PANASS!! PANAZZZ!!! ~~

Ampun!! Aduh!! Ampunnn!!
Sudah! Lega! Dan menggoda, kepadaku!!
Wowo!! Wowo!!

Smemengnyer mengampun kan yuuuuukkk!!
Ya ampun deh!!
Waduh2 panas skalik..
Ngomong banyaq pun xguna..
Layan saja sama itu pikcerrrr!!!

Sopan2 dipermulaan..

Ada yg memula xnk tunjuk identity..

Dah start kongker dahhh..

Over!!

Hantu gigi pun ada!!

Kasut pun jadi laa!!