Isnin, 17 Disember 2012

Miranda Kerr share petua neneknya takluk hati encit soami..

Helloww.. nk ke menuntut..
petua2 nenek si miranda kerr tuh??
berminat ker??
haaa ni aku sedut dr  web ini..

Amende yg dipeturunkan?
Sila baca sampei abih k..

Miranda Kerr Shares Grandma's Advice on How to Keep Orlando Bloom!

Miranda Kerr Shares Grandma's Advice on How to Keep Orlando Bloom!
Miranda Kerr keeps it casual chic while arriving at LAX Airport for a departing flight on Tuesday (December 4) in Los Angeles.
The day before, the 29-year-old model made an appearance on The Late Late Show with Craig Ferguson and chatted about her grandmother’s tip for maintaining a happy marriage.
PHOTOS: Check out the latest pics of Miranda Kerr
“My grandma said, ‘Men are very visual, so don’t forget that,’” Miranda shared. “She said, ‘Every day, put a little makeup on, put on some nice underwear, and you’ll keep your husband.

Haa kau..kedut ke ketak ker..
berbelak ker.. berbelang ke.. bertompok ker.. polkadot ker.. texture kulit..
sarungkan ajer sepentot jarang yg cam jala ikan..
kaler merah lagi bagus..
okeh.. renung2kan dan selamat beramal!!!

5 ulasan:

-- berkata...

hahahaha.... aku buat gitu kalu... laki teros pejam mata..tak sanggop nengoknya..

tapi dia ni kan sekendel dgn leonado dikapriyo kan? laki dia si Olando Belummm tak pakai spender seksi lettewww!

Unknown berkata...

Olando Belum pakei sepender koko pakcik2 je tu.. sbb tu cari leonado dikapriyo.. dia pakei sepender kulit.. siap ada bebulus lg..

Ibu Lala berkata...

Singgah sini ye..

Unknown berkata...

Okeh..

Tanpa Nama berkata...

Balasan Terhadap Mayat Isteri Yang Suka Melakukan Zina | Apabila timbulnya cerita pelik, sudah pasti kita agak sukar untuk mempercayainya. Namun di dunia ini, tiada perkara yang mustahil untuk berlaku kerana Allah SWT telah menetapkan bahagian seseorang itu. Tetapi ingat, kita perlu sentiasa mengikut segala perintah Allah SWT dan meninggalkan perkara yang dilarangNya. Kisah ini sebenarnya adalah artikel yang diambil dari sebuah majalah Mastika. Jom ikuti kisah tentang mayat seorang isteri yang suka melakukan zina.

Kadar gejala seks bebas kian meningkat dalam masyarakat hari ini. Lebih menyedihkan ianya bukan sahaja melibatkan remaja malah lebih ramai di kalangan individu dewasa yang bujang mahupun yang telah berkahwin! Seperti yang pernah penulis kisahkan tentang kecurangan isteri dan balasan yang diterima akibat perbuatan menduakan suami, kini sekali lagi penulis ingin menceritakan azab seksa seorang wanita yang berkahwin tetapi masih melakukan seks bebas.

Kisah ini diceritakan kepada penulis oleh Bomoh Pakar Rawatan Sakit Cinta, En. Idris Zakaria yang kini menetap di Kampung Tasik Berangan, Pasir Mas, Kelantan. Kini beliau bergiat cergas berikhtiar mengubati masalah rumah tangga dan masalah cinta tidak kesampaian, mendapat cerita ini dari kes-kes yang telah diadukan kepadanya. Semoga kita mendapat manfaat dan pengajaran darinya.

“Dalam saya merawat seorang pesakit, saya telah dikhabarkan satu kisah tragis mengenai seorang isteri curang. Jamilah isteri kepada Husin masih jelita walaupun telah beranak pinak. Beliau pandai bergaya, bertudung litup, berkulit putih dan memiliki bentuk badan yang menarik. Jamilah mendapat sumber kewangan dengan cara berniaga kecil-kecilan iaitu dengan menjual beras seludup dari Thailand bagi membantu suami yang ketika itu hanya seorang petani di kampung.

Ketika itu kegiatan penyeludupan beras tidak dikawal oleh kerajaan seperti sekarang maka ramai para wanita melibatkan diri dengan berniaga beras seludup dari Thailand.Pendapatan hasil penjualan beras seludup tidak seberapa hanya boleh menampung hidup seharian sahaja.” Jelas En.Idris.

Suami Jamilah Husin berumur 50an ( bukan nama sebenar ) merestui pekerjaan isterinya itu. Husin juga nampak tidak selincah isterinya, beliau berjiwa lembut dan menurut apa sahaja kata isterinya tanpa banyak bantahan. Semakin lama peranan Husin sebagai ketua keluarga semakin pudar dek ketidaktegasan dirinya terhadap Jamilah yang semakin bebas ke sana ke mari.

Husin baik dan jujur orangnya dan tidak banyak perangai. Jamilah keluar masuk rumah dan melakukan pekerjaan kadang-kadang pulang lewat malam bahkan pernah juga tidak pulang untuk sehari dua tidak menjadi masalah pada Husin. Husin percaya akan apa yang Jamilah lakukan demi mencari wang dan membela nasib keluarganya.

Ramai wanita sekitar kampung Jamilah melakukan pekerjaan menjual beras seludup namun ianya hanya sekadar boleh menyara kehidupan ala kadar sahaja. Berbeza dengan Jamilah yang menampakkan sedikit mewah dengan gelang dan rantai emas yang banyak pada tubuhnya. Ramai orang mempertikai akan kelebihan Jamilah menampakkan mewah sebegitu. Maka ada beberapa orang yang ingin tahu bagaimana dia bekerja, sedangkan ramai juga yang melakukan pekerjaan sama namun tidak semewah Jamilah.