Khamis, 30 Oktober 2008

Sirih Junjung ..

Bebaru ni aku n hubby.. wat pojek sireh junjung.. actually family aku kalu sireh junjung tuh kami wat sniri.. kebetulan member hubby aku si dato (bukan nama sebenar) ternmpk gamaq sireh junjung hasil kami sepemli.. so.. dia tgk cam ok.. masa tu kami wat sempoi2 jek sireh.. maklum la.. tlg kakngah utk bertunang jek.. tunang simple2 dh r.. dia pun trus melantik kami untuk menjadi ajk sireh junjung ukt mejlih kawen dia wiken bebaru neh.. so.. ni la.. hasil kami wat lam masa 3 jam. lam kesuntukan masa sbb xleh wat awal berhari2 sgt.. kang fresh flowers n daun sireh kecut lak kang.. lg pun.. kami blik dh lewat.. sbb aku rasa perlu lg bunga tambahan, n bebarang lain pun blum bli.. so peh keje trus rush bli bebrang nk wat tuh.. n g cari fresh flowers lg.. nk kuo jln suma jam.. pasal pe ntah.. geram btoi.. asal aku rush jek wujud le jam yg tak disangka2.. smp umah pengasuh zarith lam koi 8.30.. dh suma rutin harian kt umah setel.. koi 11 mlm baru start wat.. setelah kami santap n zarith tdoq.. lam rush hour kami pun wat.. kejar masa lg.. lam koi 2 tuan badan nk kolek dh sireh junjungan tuh.. letey bdn n mata ler.. walobagemana pn.. kami epy.. sbb wat mende yg kami suka.. ni la hasil bidan terjunan aku n hubby..


Tangan Pak Andam



Last tacap..



Final Fantasy!!

6 ulasan:

zurinhizuddin berkata...

lin..nak lg nmpk gerek, mu letak ler note RM100..kire sedekahler

Unknown berkata...

nk gerek lg.. pow rerakan aku.. soh derma sorang satos.. gerek seh!!

-- berkata...

susu cap junjung aku tau la...

zurinhizuddin berkata...

miang arr tapir nih..ckp susu..susu..ehekkk

Effyliani's Life berkata...

wah wat business sampingan pajelina nieh ... lunch free la kita tengah hari nie ... kan fida & juin ...

Unknown berkata...

offo aku baru baca ni weip.. oo patot la ang ckp td aku xpham.. nk soh aku banja.. tu free je.. test drive dlu.. nk tgk client aku pueh ati tak.. eagak leh wat bisnes mende ni tak??