Selasa, 25 November 2008

Bencik Akooo!!

Bencik.. bencik.. aku bencik.. abang pulang ingkar janji..(lagu per ntah.. xigt mana aku dgr dedlu.. tatau btoi tak lirik tuh) Aku bencit.. intenet cam ampesh lagik arini.. nk edit colour pun xleh.. asik xleh jek secara berulang kali.. lantak korang r.. tgk blog aku n bertulisan buruk tuh.. padan muka korang.. sapa soh tgk sgt blog aku.. n padan muka aku sbb berjaya menensikan diri aku snirik.. Yang aku karang ni pun blom tentu nk masok posting neh.. Akhir kata.. lantak p r nk jd cene pun.. maleh dh aku nk layan kerenah birokrasi si internet neh.. aku maleh nk amek tao dh.. tgu ptg2 dedkt senja ni ker.. ato pun bisok jek.. kalu aku rasa sejuk ati.. leh r aku layan balik.. LANTOK KO LER SITI NORINTERNET WOI!! AKU BENCI DIKAU!!

2 ulasan:

-- berkata...

aku dh kate dah.. tuko bekground ko tuh.... intenet pon mencik nengok... lalalalalala~~~

Unknown berkata...

ni bkn pasai bekgraun ek.. harap maklong kiah.. ni pasai tuisan xmau2 ngikot.. kalu aku tuko pun tuisan tetep ampeh.. xmo memberi kejasama