Isnin, 24 November 2008

Nandos @ Midvalley!!

Cam besa la kan.. suda menjadik kewajipan aku.. utk masuk entry every friday.. harus de entry yg berlabelkan jalan2 cari pasal.. Jumaat lepas.. xdek idea.. last rini sajes g nandos.. heheheh aku
sebenarnyer stuju teramat sgt ngn idea rini tuh.. tp diam jek.. nk tgk idea bismi n bitah lak.. last aku pun trus mencalonkan nandos sbb maleh nk tgu lelama.. Lgpun lama gak xmenikmati nandos neh.. sdap ooo.. slurp!! So.. ko kecur2kan air lio korang ngn menatap gambar kami makan retu yer.. (p.s: pic ni kebykkan nyer rini yg sesibok nk amek.. jap2 mintak camera.. jap2 mintak.. ngalah kan aku lak.. yg nk letak lam blog neh.. tp xpe.. aku amat menghargai niat suci morni dia tuh.. hehehe.. tq rini)

Baca la dlu cita dia nih..

Botoi sos pun masuk..

Bismi ngn ayam2nyer!!

Model Ayam Nandos..

Fun nyer bersama funfries!!
Main menu!!

Dessert.. erm yummy!!

Lawan menyudu..

2 ulasan:

-- berkata...

oi bedah!! boleh tak font ko tuh tukar kaler lain.. kaler font same ngan kaler bekground.. ko nk suruh aku nih juling teteleng2 ke bace ape ko taip???

tukar skang!!!!

Unknown berkata...

I lobit.. parappapapaaaa aim lebinit!! lantak korang r..