Isnin, 3 November 2008

~~*From Little Penang Wit Love*~~

Kesinambungan dr blog sue.. bertajuk Lunch Date wif My gurlfren--->> Last friday (31st. 0ct. 2008) sue..juwin..pyda n aku.. plan lunch together-gether.. sue n juwin kolek aku kt ateh kayangan neh.. peh tu trun lak pikap pidah.. peh tu memasing pakat lawan tolak2 tugas piley tpt mkn.. lam ati aku plan g mutiara damansara (ikea/ikano).. pehtu terpikir nk g area bangsar.. tp dh terlepas smpg.. trus plan g midvalley r.. jln agak jam.. aku n pyda terjerit2 tensi ngn keadaan lalulintas.. juwin pada masa yg sama.. asik dok wat sopian santun dia.. pretending.. nyampah aku tgk bakat dia tuh.. sue.. asik gelak jek lam keta.. (sue yg drive ngn keta myvi merah dia tuh). Kami terpusing2 pehtu park kt The Garden sbb midvalley penuh.. masa tgh tgu lif tuh.. aku terpandang sorang minah ni.. tp aku wat tatau jek.. peh tu minah tu pun terpandang aku.. dedua tergamam.. peh tu dia tegur aku.. aku still x recall lg.. rupa2nyer member study aku.. minah itu ialah niniem.. aku xpasan langsung.. sembang2 smp lif smp. sekbek geng aku tuh sporting.. pehtu kami trus celapak p Little Penang Cafe.. aku penah bukak posa situ ngn rini.. Pidah oder Siamese Curry Laksa + ABC, Juwin: Curry Laksa + ABC, Sue: Assam Laksa + Fresh Oren (jaga bdn ker??), aku: Assam Laksa + Cendol. Sdap cendol aku.. pidah tu asik pow jek.. Bla aku abes mkn.. ada tgl sket cendol tuh... pidah abes kan jugak hingga ke titisan terakhir.. aku pk aku dh abes dh.. rupa2nyer blum bg pidah.. Yg juin mkn senyap jek.. xofer2 rakan2 ampes!! Sue.. asik gelak la dia.. Tp yg aku perasan.. meja kami paling riuh ngn gelak kami 4 org.. Beshh r.. nnt kita date lg ye kengkawan!! Luv U All So Much!!

Curry Laksa.. Slurp!!

Assam Laksa.. Nyum2

Wit Juin..

Pyda, Siamese Curry Laksa n Sue..

Tiada ulasan: