Isnin, 1 Disember 2008

Pemli Makngah + Tok Mai Umah Aku!!

Mlm jemaat nan lalu.. makngah aku sekoga membawak tok aku sama.. meh umah aku.. Niat soci murni derang nk bwk anak sulung dia.. yakni sepupu aku sharina tu g kombobesen kt uitm sah alam.. Ari jemaat pepagi tuh.. aku bwk le derang g uitm utk amek jubah.. 2 org jek yg xikot ops kali ni.. iaitu laki aku.. ofkos keje.. n pakngah aku.. dia de ops dia sniri.. tak lain xbukan.. ops mancing kt kolam berbayar ngn adik bungsu dia di kolam sekitar kwsn berdekatan ngn kwsn kami gak.. so.. aku la kena drive avanza derang tuh.. derang xbopa pemiliyer sgt ngn kosan2 sekitar neh.. lelagi ngn kosan lam uitm tuh.. lagi r bersimpang siur.. berwanwei.. beryuten.. beronabaut.. (lantak korang r kalu xpaham..)

peh jek operasi memberkas sehelai jubah.. kami pun trus r ngn hobi kami (mostly lam yg ikot tu g uitm tu mempunyai hobi yg sama kecoli tok aku ngn zarith kot) So kami dairek g midbeli soping sente.. parking zone G tkt 3.. sbb masa lalu zon a.. b.. tuh dh full.. lupa bawk keta anak aku tuh.. terpaksa ler trun g ground flr pnjam midvalley nyer baby jogger.. Letak jek lam tuh.. bg susu.. makngah aku tetepuk sket.. trus anak aku tdo.. Alhamdulillahhh.. pehtu.. kami reraun smp dkt koi satu.. aku n sepupu2 aku suma dh lapo... trun bli roti kt la bohemia tuh.. sementara tgu makngah aku n sharina siap.. pehtu g mkn kt foodcourt ateh skali.. suma bising mahei nk mampos.. aku pun tensi ngn rega yg melampaui batas pokok ubi tuh..

Peh tu lam koi 3 kami blik umah aku.. plan ptg nk masak mee kari.. koi 6 g pasar ngn makngah n pakngah aku.. trus tertuka plan.. n masak bihun/mee tomyam.. slurp.. teringat2 kesedapannyer.. Sorry gambar tdk dpt dipaparkan sbb cameraman terlampau rakus nk mkn..

sok nyer aku ngikot derang suma g banting umah adik pakngah aku.. kalu xikot pun.. bkn de sapa pun kt umah aku.. laki aku blik kg.. de kenuri umah member study dia kt Baling, kedah.. sesampai kt banting tu.. pakngah aku g mancing.. aku g riki tpt jap.. pehtu aku n spupu kuo g jusco bkt tinggi.. aku de mende wajib di beli.. spupu aku lain soping.. tp xbyk choice ler.. kasut pun sket sgt.. nmpk kwsn cam besar sgt... pehtu.. blik tuh.. bwk ank aku n tok aku g tpt mancing.. amek angin petang.. sok nyer g sah alam.. pehtu g subang.. umah maktam.. adik pakngah gak.. mkn nasik tengari..


pehtu aku bwk tok aku n spupu aku g reronda putrajaya n area kl termasok le klcc.. sbb takan tok aku nk ikot pakngah aku nk g mancing kot.. aku switch keta.. bg pakngah aku drive keta aku.. aku drive avanza derang.. anak aku tdo lam keta.. smp putrajaya pun xleh nk amek gamaq dia.. smp klcc jek dia jaga.. ish.. sebot anak aku trus rasa winduuu... bb mama!!


herm.. peh antaq derang kt subang.. aku pun blik umah aku kt damansara damei neh.. derang soknyer yakni ari ni la.. nk g kombobesen spupu aku tuh.. laki aku.. smp aku agak2 lam koi 1.30 mlm td kot.. aku dh tdo..hahahha sori somi.. herm.. aku letey giler.. pg td rasa cam xmo g keje jek.. tp laki aku kejot.. tepaksa le aku bgun besiap g keje gak.. kalu dia diam jek wajib aku xmasukkan entry neh.. ari ni.. Dah r leteh dah...

Jln2 midvalley

Aksi Candid!!

kat Jetty tpt mancing

Kt Putrajaya

Zarith tdo lam keta!!

Wiwish yu e meri kismes!!

Kt luo klcc.. dh mlm maa..



Tiada ulasan: