Khamis, 11 Disember 2008

AdaOK ke TarakOK??

Hik..hik..hiksss.. memola masuk pun dah tertawa-tawa kesukaan.. :D Ayuh2 joget sampei pagik!! Auww.. auwww!! Sonok banget g odisen OIAM bebaru neh.. aku rasa kami bertiga mmg berjaya.. tgk laa nnt kt tibi buruk korang tuh.. akan kuo memuka kami bertiga.. rugi r juwin.. rini.. n bismi.. xikot.. xglamer r korang nnt.. hehehe.. Ok.. odisen tu berlangsung di Redbox Sogo selama 2jam.. pada hari jumaat arituh.. bermula dari 12.30 tengari.. ramai peserta yg hadir utk diuji kemantapan bokel mereka.. termasuk la golongan bani Adam yg coti sbb piyet.. (guna suara Aidil - Melodi) terngiang2 kt linga aku neh.. Aku pun nk mensen kt sini I really enjoyed this xtvt.. rasa cam masa cepat berlalu jek kt situ.. Aku xmo cite lelebih sbb sue dh cite.. kalu korang blum baca entry sue.. better korang g baca dlu k.. so now.. aku paparkan detik2 kegemilangan aku.. sue.. n pyda.. akhir kata dari aku.. Hellow Mesia Brunai.. vote 4 lynne..Hang kata hang tera.. hang p r.. Watawatoccyy!!! (tagline aku nih!! dh siap cari dah) So.. meh kiter Layannn!!

1) Tgh tgu bas ker lif neh??

2) Jom.. terjah (ganti abg Nas)

3) Mende paling penting kt sini..

4) Tgh kusyuk dgr sora calon bernama pidah





1) Sdap nyer sora lynne ni ujar sue..

2) Interframe jek!!

3) Syok sniri.. cit!!

4) Duet sue n aku





1) Peserta yang mengalami saket puan!!

2) Redbox yang dilitupi salji.. (ngalahkan eskimo)

3) Lagi peserta saket puan.. (erm..ley tahan byk gak)






3 ulasan:

Effyliani's Life berkata...

hahaha ... baru nk upload ... send rrr pic to my mail. cepat rr lynnn

Unknown berkata...

nk send email gak ker?? nenada ar.. hehehhe baik ptg nnt aku send

-- berkata...

oi..oi...