Selasa, 20 Januari 2009

Awat?? Pasaipa?? Kenapa?? Mengapa?? Bagaimana??

Kalo sapa terel.. leh tak selesai kan persoalan ni.. naper aku ni maleh nk apdet blog aku neh?? asik tadek mut jek... yg mampu aku lakukan hanya nyampuk kt komen entry korang.. masalah permasalahan per ntah yg melanda diri ini..

Aku tingok.. sue.. pidah..juin rajin jek mengapdet.. mengarang ngalah kan menjawab soalan esei b.m. SPM.. Adakah sbb server slow sgt.. lantas membantutkan napsu aku utk dilampiaskan kt blog aku neh?? Sebab tu ker?? I guess... nk stop dh ni.. gtg frenz!!

2 ulasan:

Effyliani's Life berkata...

aku rasa sebab server nie ... ermmm xpa nnt hang wat citer2 apa2 na ... jangalan berenti di sini ... teruskan perjuangan mu men'blog'kan diri

-- berkata...

Saudari,
sebenarnya.. saya juga mengalami problem takde idea nk mengapdet blog.

selalunye juge entri2 saye tidak begambar..

ini menunjukkan saya memblog kalo tetiba aje ade isu/idea cross my mind.. dan2 tulih.. tamo tanggoh2..

saya anggap jugek.. blog saye sbg tmpt mencurah perasaan..sambil konon2 sedang becakap dengan pembaca sekalian..

sekian mekasey..

kak. sri siantan..