Jumaat, 8 Mei 2009

Menu Hari Itu!!

Balik kg bebaru nih.. sblum smp ke hometown aku.. kami singgah ipoh dlu.. sbb sedara mara aku suma g Ipoh Maliii.. Umah Pak Njang aku.. pehtu 1st may tu derang ajak g Cameron Highland dr Ipoh.. dekat dh kan?? Blik kulim mlm tu jugak.. Sabtu tu.. bapak aku bli ikan siakap:udang (agak besar):kailan...

Kami 3 beradik (aku+kakngah+amin) mencalonkan diri kami... utk tugas masak memasak.. Mak aku ditugaskan handle cucu2nyer.. Spt besa aku ler ketua chef.. n adik aku amin pembantu cum tukang buat garnishing.. aper igt laki xreti wat ker??

Tu jer aku nk btau.. nk tau menu?? sila scroll di bawah yer!!

Sekian.

Siakap 3 perasaan..

Udang goweng tupung..

Khaylan ikan masen..

Hasil kretibiti kami..

Menu secara berjemaah..

3 ulasan:

-- berkata...

nampak nyelerakan. tapi ko amik gambo dari atas kipas siling ke beb??

Unknown berkata...

naper ckp camtuh?? adik aku amek.. naper?? nmpk tinggi ker??

-- berkata...

nampak macam ambik gambo dari tingkat 2.. tapi rumah ko setingkat.. takkan panjat siling kot.. ngahahhaha..