Rabu, 20 Mei 2009

Perjumpaan Khas @ Yipoh!!

Herm.. terbesss-bessss sangat.. ni bkn obereksen.. tp mmg behh
Pemli makngah.. maksu Ta.. Mak tok.. Cik In.. Pemli aku.. n kakngah n pemli pun ada..
Suma pakat lepak umah pak njang aku..
Aku pun xler kena drive jauh sgt ngn jared


Aturcara seperti di bawah:

Jared membuat perasmian pembukaan acara renang
Yang saket tukang pegang ler.. jared kemain lg mengayuh kaki


Mandi sakan si jared tuh!!
Geng baywatch yang letih handle Jared


Ikan kolam tepi umah utk santapan di Raja
Acara kariyoki lak di waktu mlm peh mkn


Penonton/peminat kemain ramai.. Ticket sold out!!
Nenda pun nonton jugak


Segenap lapisan turut serta join acara gilang gemilang
Ibu bapa gembira.. kanak2 riang ceria!!


Antara peserta2 yang ambil bahagian
Jared siap goyang inul ateh meja lagik!!

Acara penutup ialah ektibiti terjun n lenjun..
Meeting penutup kaum ibu..

Karaoke smp tgh mlm.. suma bg sokongan padu
Bisok nyer suma pedih mata..
Sesudah subuh geng emak2 ni suma pakat melantik diri snirik jd chef takde wan..
Anak aku bangun awal.. igt aku xmo masuk geng mak2 bangun pagi lg..
Rasa muda lagi laaa.. alih2 jared bangun awal.. plan terbantot!!
Anak aku sibok tarik tangan aku.. n sesapa sja.. ajak g pool dah..
Giler pepagi buta.. aku xlayan kehendak dia sgt..
Sbg ganti ramai la dukung dia.. pusing supaya dia lupa ttg pool tuh..
Lepas breakfast.. jared n azri anak Cuta (dedua 2x5)
Diorang jap datang jenguk pool.. jap wat muka umpan simpati..
Last de la volunteer nk teman derang mandi..
Anak aku smp xmau kuar.. dasat tabiat mandi pool dia!!
Pehtu suma sibok bersiap nk g site visit..
Nak tau di mana lokasi site visit tu??
Tungguuuuu....

P/s: Ikuti sambungan seterusnya.. di episode akan datang yang bertajok Site Visit!!

3 ulasan:

-- berkata...

mana skill inul daratista ko oit??? simpan bakat ke depan sedare mare? kalo kat sini kemain ko ek.. kariyoki sambil gelek 658 darjah farenheit!

Unknown berkata...

ader siot.. rilek jer sho-op skill aku.. mana leh snap pics.. sbb aku kan camerawumen!! lg pun kan sbb aku kan abang!!

Unknown berkata...

Aku wakilkan pic jared letto gelek ateh meja lagi.. dasat r..