Isnin, 22 Jun 2009

~Ada Apa Dgn Reta Menda??~

MyEm0.Com

Ni lah pilem terbaru ciptaan aku
Berkesinambungan dari cite Ada Apa dgn Chenta??
Pemes kan cite tuh??
So.. cite aku ni pun aku assume ngn sniri nyer.. pemes laa
Bakal berjaya memecahkan panggong kg aku..

Sebenarnyer.. entry ni tadak kaitan lasung ngn pilem,
mahupun cite ada apa dgn chenta tuh
Saja tmpang n edit sket nama pilem tueee..

Semenjak domenjak ni.. aku telah dimualkan dgn pelbagai kisah syo-op nih!!
Lam base lebey suci Show off.. atau pun lam base jepunnyer menunjuk2..
Kak Sahara Ya' qub pun asik komplen jewww..
Dia pun nyampah ngn keadaan sedemikian..
Pensyo-oppan yg berleluasa di sana sini..
Kucar - kacir!!
Bikin ribut-ributan ajork!!
Tensi gue n d geng..

Semalam.. aku lepak ngn bismi n boifen aku si Zarith
Bismi ajak lepak Jusco Wangsamaju..
sambil jln.. nk blik..
otw g bayar parking..
lalu kt restoran aper pun aku xigt..
pasan ada 2 org staff restoran tu kt dpn.. dok sembang sesama diorg..
aku xhamek pot.. sbb bkn pot aku pun.. tu pot restoran tuh..
pot aku kt umah aku ler..
sesambil jln tuh..
tetiba terdengar salah sorang dr staff td tu ckp
"bla.. bla.. bla..."
"Di mata Tuhan.. manusia semua sama jer"
trus aku terpesona dgn ayat yg derang bualkan itu..
aku trus pusing nk tgk siapakah punyer gerangan..
owh.. tu staff restoran tuh..
MyEm0.Com

Herm.. terus terpkir insan2 yg salu menSyo-op sblum ni
Pelayan restoran pun pandai pk.. nikan pulak derang yg study tinggi2 nih..
Derang mungkin xde ijazah/diploma setinggi pengsyo-op nih..
tp reti pk.. n sedar mende tuh..
I guess.. yg pensyo-op nih..

Belajar tinggi2.. tp bleh ijazah suma dek baca jer..

hafal.. n den jawap peksa.. dpt ijazah/diploma..
kecerdikan derang blum ckup sebenarnyer..
jgn pk belajar tinggi2 cukup cerdik..
jgn pk org yg xde apapa ni buduh.. dungu..
bak kata kidrock.. Only God knows why!!
Dont judge a book by its cover..
dont be over confident..
perasan bagos.. pelis r.. aku meluat giler

Herm..
herm...
dan
hermm lagik!!

MyEm0.Com

4 ulasan:

-- berkata...

Shaye tak berkenaan dalam ini pilem.

tapi.. harga pokok pinang saya..sebatang RM400 you..

eh.. tebagitao pulak!

Unknown berkata...

Hahahaha.. tak cherdhik lah tuuu..
Si Alice jubo 18 karat!!

zurinhizuddin berkata...

pilem mu yg terbaru nih bkn takat pecah panggung tapi tahap 'PECAH PUNGGONG'..

AMARAN : SILA JGN KUTUK2 JIRAN SY TAU..DIA SEORG CHEKGU..JAGA2 CIK SALMAH..

YG Warning;
Sarip Dol

Unknown berkata...

hahahahha juin bikin aku gelak kuat sensoang lam blik.. sekbek bos tarak.

Pecah pungung tu pidah..sembelit 2mgu smpan.. tahap leh jd tapai dah..

Oi sirap dol.. pulis dtg cari enkau.. enkau bakar rumah cik selemah itu harikan??