Isnin, 19 Oktober 2009

Stelah Skian Lama Membisu 1k Basa

Herm.. first of all.. i would like to say...
thousand million sorry for all of my beloved frenz..
especially to those who always follow my blog..

Aku tak update blog ni bkn sebab aku dh lupa suma kwn2 aku..
bukan jugak sbb aku dah tinggalkan suma keja2 xberpekdah(membloggingkan diri)
(pekdah laa blog ni.. aku saja acah ampa jaa)
pun bukan sebab aku dh nyampah kt korang..

tapi aku bijit giler...
cuba bayangkan..
(suma angkat kedua2 blah tangan letak tepi kepala kt ujung kening..untuk membayangkan situasi ni.. cam professor X lam Xmen kekdahnyer)
1st day masuk keje..
aku dah setat wat keja yg melambak2..
yang tertangguh2..
yang tertunda2...
dah tu pulak..
bidang nyer amatlah berlainan sekali dengan bidang sebelum ini..
bkn cam langit ngn bumi lg..
tapi lebih kuang marikh n bumi kekdahnyer jugak..
tanggungjawab amat ler besau..
ku cuba tanggungkan jugak la labu oi...
smp sikalang pown aku belum abis nk cover keje2 tertunggak tuh lagi
(barang sesiapa yang dikurangkan keje tp dia seorang bayonik wumen silalah datang nolong ye!!)

Ni diselitkan gambar tpt kejadian!!

Aku baca jugak blog korang..
tp aku xsmpt nk komeng.. or nyampuk..
nk online pun payah..
ni pun aku cecuri time dia masuk kot memot nih!!
tambahan pulak bos aku seorang yg prenli..
suka meh tgk aku bt apa.. sambil berbincang sesama.
salu tanya bleh bt ke tak.. kalu xleh dia tlg explainkan..
dia sniri ngaku.. dia bkn penyibuk.. tp sipat ingin tahu n nolong tu meluap2..
aku siniri pun akui dia mmg best.. understanding.. prenli.. down to earth..
walopun dia tu hakim.. aku still leh berbincang.. n give some ideas..
tanpa dihalang dengan ucapan 'bantahan ditolak' pun..
(pssst... bos nnt kasik markah lelebey k.. bodek lebey ni!!)
tp mmg btoi pun dia paling best..

Tu je lah yg aku sempat nk klentong korang..
Korang nk caya buleh.. nk caya pun buleh..
aku xpaksa..

Aku dh xigt kt korang dah..
sbb aku da ada kwn baru..
hasil rampasan kawan dari sue..
padan muka sue..
diibaratkan
"sudah ada piza betuah.. sue sudah tidak beguna lagi"
hehehehehe...

ok.. tu jer ripot dari aku buat masa ni..
kalu rasa cam sempat nnt aku apdet lg k..
byk nk cite.. tp xsmpt neh..

P/s: Kepada sesiapa yang aku belum berkesempatan untuk bgtahu.. dgn ini sya mengumumkan bahawa saya telah berpindah ke Mahkamah Tinggi Alor Setar, Kedah

12 ulasan:

-- berkata...

eh.. awak ni Fazlina Ahmad Zaki kan?? hampir terlupa saya..

ahahahahahhaa... weh.. boh gambo bos ko weh.. aku nak gak natap bos baru muh tu.. lebih ensem dari anak Goon ke idak..

Unknown berkata...

Tak.. Order!! Order!! Order!! saya la bos kpd fazlina tuh..

lam poses nk cari pic la.. nnt ada aku selitkan.. wajib la encem n kiyut.. cumil.. dgn jayanyer..

anak goon janggut panjang.. tenggelam keencemannyer..

.: Sugar-cRave :. berkata...

huhuhuuuu.....lame tak melintas sini dah....cehat ke..hehe..

ni url blog baru...
http://gurlzrule88888@blogspot.com
hehe...^_^

Unknown berkata...

cehat.. haah.. lama xnmpk..
dah blik mesia ker??
tq so much beb for d url

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

hii makcik..ingat lg kat aku..hehe..td isdafarah mention psl hg..aku ingat2 lupa, tgk blog hg bru aku sure..rinduuu, lama xtgk hg..mcmne hg leh terbaca blog aku..??hg dok mana skrg..??blik pdg serai lg..??

Unknown berkata...

hye!! haa igt pun.. org payah nk kenai/igt aku.. sbb aku ni kan low profile..

Hang keja sana bopa lama dah?? aku baru je pndah balik kedah.. setelah 7 tahun keja kt JKR.

Camne la ley xtersempak ngn hang..

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

ingat larr..hg tu yg aku pelik, cam ne leh tetiba terbukak blog aku, sure tgh boring tu kan..??kan..??

aku keja JPS nih da 4 tahun..kalu hg kat sini lagik leh la kita jumpa..leh la hg menyumbangkan duit hg sikit tok blanja aku nih..hahaha

tu laa ek, mcmne leh tak terjumpa sedangkan tetiap ari aku dok berkeliaran kat sogo nuh..

xpe larr de rezeki kita jumpa larr..aku pon dr blog nih gak yg terjumpa kwn guar lobak kita, 'Zaitullifah' hg ingat tak..?? blog dia 'alifaforever.blogspot.com'...cewahh penpandai jek aku dok promot blog org..

xpe larr, aku da follow hg, leh la tau aktiviti hg lg spls nih..

Unknown berkata...

Ceh.. aku tgk blog ipah laa n blog isdafarah tu ler.. aku cam terperasan hang..

Aku dh lama folo blog ipah.. ipah pun dah lama folo.. sekbek terbukak blog ipah.. n iss kalu tak misti tatau hang ada blog.. jap nnt aku folo blog hang..

Sblum ni keja mana weh??

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

la yeke..cih, ipah xckp lak kat aku..hehe,aku stat jumpa dia dr friendster lagik..

memula kan aku kat Uitm,pastu aku keja swasta, merata2 aku keja, lama skit kat kpala batas, company construction, pastu kat plaza pekeliling ngan consultant, pastu aku sambung blaja kat UTM, pastu lepas grade trus dpt gov nih..tp T.A jek larr..

hg..??dulu blaja kat ner..??

Unknown berkata...

ipah bz mengandong.. heheheh..loh lama gak ler korang berjejak kasih ek..
dia pun xbtau aku.. sekbek aku ni terel..

hoo.. aku Uitm Manjung.. hoo.. ok la tu.. nxt time upgrade lg.. bila nk blik kg??

ym or skype ada??

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

aku de ym, tp opis aku da blok da ym tu..pe2 guna blog jek..
ooo, hg Uitm Manjung..
aku dulu Uitm Arau, then sambung UTM skudai....hg pe2 msg aku kat blog jek, xpon mail aku kat amnybelle@yahoo.com..

Unknown berkata...

hoo.. ok.. Uitm Arau course apa?? UTM course apa??
Oret.. via blog pun ok.. mail pun ok..