Khamis, 29 Julai 2010

Akibat Tidak Memakai Seat Belt!!



AMARAN: entry kali nih mengandongi unso2 berlebihan..
P/s: bagi yg xkuat aty jgn tingok k!! ni pesan jer.. nnt ckp aku xpesan lak..

Kalo korang tanak dengar cakap aku nnt apapa jgn salahkan aku k!!
Aku xbertanggongjawab atas apape yg terjadik kt korang..
Lantok korang!! Sapa suwoh tamoh dgr nasihat aku...

Aku bebel ni pown utk kebaikan kowang jugek..
Tak salahkan ingat mengingati sesama menosia..
Aku tamoh la kejadian ni berlaku ke atas korang plak pehni..
Mintak simpang laaaa..
Meh beh simpang 4 satu.. bleh?? pinjam ehh!!

Bkn haper.. ramai dikalangan member2 aku ni..
dasat2 gaks membawak keter..
maikel sumaker pown surrender ngn derang ni..
maleh nk mensen namer derang..
kang derang ramai2 dtg menjudokan aku lak..
adik takot la kakak..

Udah.. udah.. aku xmoh bebel dah..
Nah!! korang tingok seniri gambo2 akibat xpakai sitbet tuh..
harap insaf!!

sekian..


haa.. nampak akibatnyer tu.. xker ngeri??


sadis btoi.. bahaya nih!!


bahayakan rakan2?? sampai tersalah masuk sitbet..
takot pak polisi la katakan
kaget ngalahkan indon PATI..

sekian.. dan selamat beramal!!


8 ulasan:

-- berkata...

ape? ape akibatnya beb? mencik ah buat aku tetanye2... nape ade tajuk tade isi???

Unknown berkata...

ater ye pown.. sesabo ler.. aku kan bizi ngalah kan bos aku.. sila baca balik.. aku dah masukkan isinyer.. tulang suma aku dah buang!!

-- berkata...

Ha.. ade pown isinya. Lemak aku tamoh eh!

Ko ke ni beb? malukan aje. Nengok polis pon sampai sawan buih. Polis aje ponnnnn...

Tapi gambo itu memang sangat kiut mengalahkan 'if yu ting dis ka is kiyut.. weit antil yu si de dreba'

Aku rasa kalo rakam antar ke Emeriken fanis hom widio..mesti menang tempat petama!

Unknown berkata...

ni sbb ada roadblock laa... harus la kaget!!

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
bunga_rose berkata...

laaaa sendirik ker yang punye angkara??? Aahahaha.. ingatkan cilok gambo sesape.. Lawok la boleh pulak salah pasang...

Ermnn..kak, lama dok jupe, ni kak fida ni meroyan tadop geng2 sawan dia kat sini doh.. sila la ubati royan beliau

Unknown berkata...

munger: haah ler.. laki aku yg memula silap dlu.. dah dekat ngn roblok pulis dah aku pun pasang gak ler salah pun..

Eiiiii tanak aku layan keroyanan dia tuh.. kami tahap2 sawan jer.. dia dh kronikel of narnia dah..

Effyliani's Life berkata...

setau aku tok ki ler drifter terbaik! kalau namanya tok ki bawa keta ... ciluk dia rr terBAIK ... kalau aku nompang keta tok ki musti dlm ati aku ckp mintak nyawa .. mintak nyawa ...