Rabu, 12 November 2008

The Steamboat @ Ikano!!

Last friday.. Rini, Pidah n i went to Ikano during lunch time.. hehehe sesmp jek situ.. trus cari tpt mkn jek.. Makanan telah memenuhi kepala kami.. xigt len dah.. so.. pidah ngn memalu pretending nyer ckp nk steamboat.. aku n rini wajib la nk steamboat.. tu mkn ruji aku n rini.. Si pidah tu misti igt steamboat tu bebiasa jek di ati kecil kami nih!! Dia sbot jek steambot.. aku trus jwp ok on the spot!! Peh tu dia dolak dalih.. ckp aku nk mkn assam laksa.. tp menuju kt kedai yg xjoi assam laksa.. so.. aku ngn tidak membuang masa trus ajak derang g kedai the steamboat.. herm.. mknn dia ok la.. but xleh pilih sniri mknn.. dh tu mahal .. tomyam soup dia.. rini ckp ok.. aku ckp a lil bit sour.. pidah ckp pait sket.. tp dip dit the steamboat mmg beh r n tpt soup dia lain dr johnny's n syabu2 train tuh.. tp mostly suma prefer stail syabu2 kt times square.. leh pilih nk mkn pe sniri.. dpt eskrem free.. soup leh edit sniri.. xpenah leh letak cili sniri.. Aku.. Johnny's 1#, Syabu2 2#, The Steamboat 3#. Orang len lantak korang la suka mana satu pun.. Ceni lah.. ckp byk pun xguna.. korang tingok sniri la.. tpt kejadian tuh yer!! Chow cow!!!!

Neh dia tomyam soup!!

Air Lime Juice spesel!!

De jek tetangan yg numpang glamour!!

rini cam xsesabar nk balun jek!!

Aksi kendit yg dibebuat..

Terel woo.. minom guna copstik!! Bravo.. bravo!!

Bahan2 nyer tentuan n pepuan!!

Lagi aksi over acting kami!!

Kita kasi pangkah sama dia!!

2 ulasan:

.: Sugar-cRave :. berkata...

waaaaaaaaaa gilee bestttt....da lame tak mkn steamboat..adehh

Unknown berkata...

hehehe.. pebret fut gak ker?? Nnt korang blik sini kita open table k!!