Rabu, 31 Disember 2008

Sirih Junjung Part II

Sorry tentawan sumer.. aku lambat apdet blog aku neh.. Bz aper pun tatau la.. aku bkn jaga kewangan ker akaun ker nk bz ujung2 tawun ni.. Mebi aku ni bz cuti kot.. Otak pun asik full jek xleh nk membuahkan sebijit atau dobijit buah pikiran.. buah durian ker.. buah tembikai ker laici ker lg ker xbleh langsung kan?? Mustahil ya amat ler.. Tp ku gagahkan jua diri ku.. utk masuk barang secebis entry disebabkan dh lama aku tidak berbuat sedemikian rupa.. 2nd project ni kami wat ari kismes yang lalu... Start koi 10 a.m smp la koi 1 p.m baru benti.. Sekbek munga dh bli mlm tuh lg.. Fresh flowers tu beblik trus rendam lam air.. Laki aku pun asik sembur air jek kejap2.. Aku pun dh naik lenjun dh basah kena tempias.. Semua tu semata2 utk menjamin keutuhannyer dihari penting incit yg bernama Qatadah.. (memola aku igt kaum wanita.. call2 laki..hehehehe malu akak)Haaa ni dia laa... hasil kerastangan kami berdua... mungkin korang rasa patent cam sama jek.. Ye la.. dah org yg order tu nk sama cam yg kami wat kt kawan dia sblum ni.. So kami melebihkurangkan la hasil kami utk kesekian kali nyer.. Lantak ler korang nk termuntah ker haper tgk patent yg lebih kuang sama secara berulang2.. janji tuan badan yg oder tuh berpueh ati.. Herm.. kerastangan tersebut adalah seperti yg terpampang di bawah ni:


Dari atas..


Dari sisi 1..

Dari sisi 2..

Posisi 3d kununnyer!!

4 ulasan:

Effyliani's Life berkata...

huhuhu wat business kwn aku nie .. bagus2 keep up d good work. next time leh buka kedai ... kalau ada rezeki

Unknown berkata...

wat huduh2 jek wei.. bkn nyer terel sgt pun.. takat simple2 leh r..

-- berkata...

merendah diri ke ke tu??? elee..elee..elee...

Unknown berkata...

btoi ler.. nk improve lg.. rasa xberpuas ati lg ngn per yg aku wat neh.. nk yg canggih.. n mencabar minda sket..