Rabu, 31 Disember 2008

Zarith's First Time!!

Ni la kali pertama jarit berjalan kaki meronda kt tasik perdana.. Memola soh jalan situ kt kwsn rumput supaya jatuh nnt xsakit sgt.. dia tamoh jalan.. Peh tu bwk g kt playground dia.. trus xcited.. jalan merata.. walopun keadaan mukabumi situ curam sebanyak 0.5%.. (cewah pepandai jek aku letak fakta kecuraman tuh..) Abeh serata alam dia g.. Chinese pemly dok berkelah pun dia nyibok jek enterprem kt derang.. ngn malu2 alah aku g amek anak aku tuh.. Tak padan ngn jalan melentok liuk seakan2 ahli jimnastik cuma membalancekan diri ketika berjalan diatas batang pinang... centu ler anak aku.. tp ari ni dah improved.. Sonok la dia.. smp tamau balik.. tp ngn paksarela.. kami berjaya gak bwk blk.. Sekian.. Tima kasey!!


Ni diaaa masa mula nk naik syeh!!

Sibuk nk main yg mencabar keupayaan..

Over xcited!!


3 ulasan:

-- berkata...

oit.. baru nk publish ke entry yg ko karang 2 minggu lepas ni??

oowwhhh..jarit udah pandai jalan.. bagus.. bagus son!!! well done!

pasni buat ibumu sentiasa berlari-larian mengejar kamu!

Effyliani's Life berkata...

Ye .. tahniah tuk zarith ... dah pandai dh jalan ... nnt ajak mama main hambat2 na ...

Unknown berkata...

aku dh start berkeja-kejaran masa dia leh mangkak lg..

Haah.. arituh karang pehtu sebe daon.. trus tlupa.. arini baru igt seh!!..