Khamis, 17 Jun 2010

Gimmi more.. gimmi more..

Di kesempatan yang xbopa nk sempat ni..
kami nk ocapkan timasey bt kak piza yang sudi
banjer kami mkn dimsum kt restoran szechuan restron (ejaan ikot sebutan yg btoi)
di Olidei Bila, Lokstaq..

Sedap.. n best.. sbb peri of caj..
sebab dipayung oleh beliau..
Berita n gambar lanjut ley dijengok di sini

Ok.. korang layan la lelehan saliva korang tu yer..
sementara aku nk layan sisa dimsum kemarin tu kt celah gigi aku..
aku saja simpan kt celah gigi utk bekalan di masa hadapan..
bubye fwenzz!!

3 ulasan:

Fieza berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Fieza berkata...

next time ang banje aku pizza hut.. next2 time banje kenny rogers, next lg drpd next time, ang kena banje aku mkn butter prawn atau dsebut bate fon olehmu.. ahaks... peh tu aku nk mkn dim sum gak.kali ni x mo dah cainis tea. x puas minum..hangat n kelat..
anyway, thanx 4 the cake beb.. nyummyy

Unknown berkata...

sapa tulih peh tu delete tuh.. memain ker woi??

ok.. next time.. tp sblum next time.. tu ada dis time.. dis time ang banje piza hat dlu.. next dis time ang banja tomyum noodles.. next pada next pada dis time ang banja bate fon.. hahahaha pehtu last skali dis time ang banje dimsum plak.. baru next time aku banje.. deal??