Selasa, 15 Jun 2010

Peta'ajimmmm!!!

Per nk jadi ngn aku nih?? ngn belog aku ni??
Si rakan2 tak sebaya asik2 soh hapdet belog.. hapdet belog.. hapdet belog..
"windoo..windoo.. windooo kt ko" : kata meka..
Aku mmg nk hapdet.. walopown aku mmg xwindoo pown kt meka tuh..

Tapi..
Nk menghapdet belog tu kena komitmen et lis 60%..
ni komitmen yg tgl pown lam 0.001/2% (1/2 = setengah)
cane nk menghapdet kan beliau??

Kije mmg manyak..
Worang xsuda2.. jap bos kuo beramah mesra..
jap seken bos.. jap jiran-jiran sebelah menyebelah bertandang
jap ada worang anto suwat.. anto fail.. nk amek fail.. nipon la ngepeks la
suma tu jap-jap jew..
yang lama opis boi aku yg harom nk ke haram lagi soci tp xmurni tuh..
ada 8jam kt sini..
mmg la dia kaki ngulau..
tp taim dia tadek tu worang lain pown bertandang..
terbantut lagi membantutkan poses hapdetan belog nih..

akhir kata..
aku coba-coba memaksa diri ku untuk menghapdet lagi di lain kalinyer..
untuk mengelakkan di peta'ajimkan oleh rakan2 ku okey??
ni pun sebab bos coti.. n bos lama yg da pindah tu g obesi..
kalu tak ngekol.. ngekol soh bt keje dia yg xabes2..
aku bkn keje ngn dia dh pown..
bos baru besh..

eh bebel la plak walopun dah kata akhir kata..
ni last.. akhir kata..
korang layan la pic aku ni.. wat layan windoo korang tu k!!

apa nk dikato!!!!

4 ulasan:

Lida Rahim berkata...

kipidap bebeh!

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

bahasa hg, canggih sungguh.....fuhhh pening kepala makcik membacanya..

-- berkata...

wow! tetet makin mantop..
peta'ajimmmmm!!

Unknown berkata...

UTK YG TATAU.. PETA'AJIM TU ISTIGHFAR CARA SEBUTAN ANAK AKU

ida: tq for ur sapok biki..

ben: hahaha penin ek?? carca marba beb.. rakan2 rapat yg kembar siam xseiras jew paham ngn jayanya..

pyda: siot jew. ittew yg ko tgk yer.. bkn muka aku yg cungggg ni.. peta'ajimm!!