Isnin, 30 Ogos 2010

Berjaya!!

Akhirnyer aku berjaya berjumpak ngn rakan2 tidak sebaya ku..
Tp juin n sue xdpt join..
Planning mmg nk jumpak ari kames.. tp ramai sgt bermasalah..
last minit plak tuh.. aku maleh nk mensen nama org tu..
kang nama dia kena blacklist pulak..
kalu kames mebi juin dpt join.. n sue pun dpt join..

Tp nk bt cane.. xde rejeki bak kata jowo..
Tp etlis dpt jmpk bismi.. rini n pidah..
Eppy sgt jmpk korang..
Tp anak aku lak asik sabotaj mejlis jew..
xley tingok mama eppy lebey sket..
xleh tingok mama beraksi bujang sket..
jeles le tuh!!

Ank aku tu nmpk troli keta nk troli keta..
nmpk kedai roti nk roti.. tensi gueee
amek troli keta.. bismi la mangsa nyer..
kena tolak troli!!
aku xlarat.. seharian dh berkawat lam soping kompleksi..
kesian bismi.. dh le dpt troli kiat..
asik mkn kanan jer..
tp bla dh ada pidah nk rini peh mkn tu.. derang lak pepakat tolak..

Dipaparkan pikcer2 pada hari berkenaan..
pikcer2 ni still virgin..
suci..
morni..
belum ditacap or disentuh pun..
sila respek beliau!!

pic nasik ni di snap nyer derang.. bkn nyer stimboat..


aksi kendit la sangat tuh..


comeih...


anak aku ngn aksi ntah apapa..


aku n dikni..



camre kt sini.. mata kt lain..


pidah dh terpengaruh ngn si jaret


dah nk balik.. bye2..


jap je rasa dh nk kena balik.. rasa cm nk lepak ngn diorg lg 4 -5 jam
tu aku rasa.. derang tu nk ke lepak ngn aku lg 4 -5 jam??

6 ulasan:

-- berkata...

nak la woi.. lepak la lame sket. ko tu aje yang tergesa-gesa.. mencikssss..

weh.. gambo aku nomot satu tu ko tacap ke? sabotaj ke? nape ketet aku cam tak pakai culi ha?? sedangkan akikatnya aku punye ketet macam ketumbuhan jek.. gambar itu memalukan ahhh..

Unknown berkata...

kan ke aku dh bitau pic2 ni suma still virgin.. aku tak tacap pun.. mebi ketet ko tu boleh diangkat2.. dilipat2.. or di gulung2.. so.. mode tergulung2 le tuh.. nmpk lebih dr ketumbuhan tuu..

laki dok nunggu nokk.. terpaksa bambus awal.. tamoh durhaka..

-- berkata...

baru aku sedar ketet aku fleksibel..hmmmm...

huk aloh nok..lenkali cakap la ke laki mu nok..kata pintu jasko rosak..orang taleh kuar.. soh dia datang tunggu 2 jam lagi.. hape la tak kretip la...

Unknown berkata...

hahahaah aku ni jujur tulus n telus orgnyer.. ko caya kan aku camni?? aku mmg camni pun kan??

nemo berkata...

aku mangsa keadaaan!
ape saje utk mu mama jared..hihihi..
nnt lepak lame sket...lepak tak smpai sejam setgh, peh tu nk blk..tah hape2 tah..hihih....

Unknown berkata...

hahahaha pengorbanan tuh..
nk bt cene.. laki tgu kt luo.. bukak posa pun lam kete.. cian dye lak..