Khamis, 12 Januari 2012

Pandai Nyer Mike!!

Kebanyakan org kita kalu sebot mat salleh jer.. misti dah teruja..
yang hebat.. mat salleh
yang lawa.. mat salleh
yang hensem..mat salleh
yang pandai pun mat salleh la jugak..
yang update pun mat salleh..

yg aku maksudkan mat salleh ni yg pure mat salleh la..
bkn yg dah campur..
Ada pa ngn mat salleh ni??
cuba tgk bebtoi putih.. cakap lawa hensem..
tukar bg itam sket.. koko pun jd la.. misti stok2 biasa jek..
Update??
Bkn update sgt pun..
kdg2 yg update tu recycle dr zaman dulu2..
pandai??
Derang pun cedok dr org diorg yg kaji isi Al Quran jugak..

Tp yg paling menarik tertarik sekali tentang derang ni..
xpuas hati sket.. tnjuk perasaan lari sambil bogel..
jgn xtau nek basikal sambil bogel pun ada..
cer pk camne tuh?? melecet ada senak pun ada wehh..
giller ahh mike nih..
pandai kan??
marah sket bogel.
xpuas ati bogel..
pandai kan?? hebat kan?? bijak kan??



ini la di antara mat salleh2 hebat tuu..
Ok papai.. selamat beramal!!



3 ulasan:

WatauWaToccy berkata...

sori pic lebar sebelah.. aku maleh nk detail sgt.. sbb ni edit yg pantas dan tuntas..

sekian..

LidaRahim berkata...

hmm patut ler ramai jer yg dtg tunjuk pasaan tu..

WatauWaToccy berkata...

bkn datang join.. dtg tgk jer..