Khamis, 26 Februari 2009

Aku pun tak paham!!

Camne nk built up kan self-confident kalu de org lain asik nk menjatohkan nyer?? Aku ni tatao le korang tgk cene.. tp sebenarnyer aku mmg a lil bit low level sefkompiden. Aku pun xpaham.. naper de org nk melaserkan org lain jek kejenyer?? Judge diri sniri la oi.. ko pun lebey kuang jek!! Tp ko tuh jenih pasan lebey.. koya cantek.. tp faktanyer.. n sedikit survey aku wat.. aku ni better dr ko!! Lemak ko pun berketol2 gak.. xler slim mana pun.. lengan pun sama beso ngn aku jek.. cuma beza nyer.. ko xpnah nk tgk cemin.. nk judge ursef.. tp yg ko tao.. sibok nk judge aku nih.. Aku bdn cenggini pun.. time mkn aku mkn smbil teman ank n somi aku.. xler aku bantai berkawah2.. aku wat suma tu utk keharmonian n kebahagian umahtangga aku.. sbb aku sayangkan pemli aku.. Ko tu camne ley lengan beso lengan si Yaya cite pepaya tuh pun aku tatao naper.. huh!!!

Aku tgk ko tadek pun sekempeng minah ni,
yg membolehkan ko nk hina aku tuh..

And.. body ko pun xler segerek si sakira neh
yg leh wat ko riak pun..

Lagi pun bdn aku xler se-obesiti camni
yg ko nk benci sgt tgk aku tuh..

Aku rasa xpayah la aku letak pikcer aku kt sini.. klau nk tgk jugak.. tgk la entry yg lepas2.. kalu korang nk wat perbandingan ngn gamaq2 yg aku aplotkan ni ker.. Tp aku eran bebtoi.. naper org sibok nk kaco aku.. padahal bulu c***p ker.. misai hormon telebey dia pun aku xpnah nk kaco.. N aku rsa aku xpnah nk hina org kalu org tu xkaco aku.. Kalo aku pakei baju elok siket.. xley ke wat besa jek.. naper harus nk pandang2 lama smbil tersengeh yg nyakitkan ati smp aku ni ley pasan ko nyer pangai h***m tuh?? Naper?? aku ni xlayak ker nk pakei lelawo?? aku ni bkn nyer mintak sedekah kt ko pun.. yg ko nk pandang sinis kt aku centu!! Cemen diri ko sniri dlu r.. Naper misti nk treat org centu.. igtlah Allah sama.. nk judge duniawi jek.. nk riak sensoang ko r. jgn babit kan aku.. Huh xpaham btoi ler.. naper ler ader worang cenggini.. ini macam pun ada ka??

Akhir kata entry tensi aku ni.. AMBOI.. AMBOI.. AMBOIIIIII!!! Amboi.. cek mek molek -ulang 5x (Bley plak nyanyi lam tensi2 tuh terel r akoo)

AMARAN: Entry kali nih.. sama skali tidak ada kena mengena ngn entry pydah tuh.. aku pun tatau dia pun entry masalah yg sama.. aku post entry neh.. baru aku tertgk blog pydah.. N ia jugek xde sangkot pot ngn hinaan manja dr somi beliau!!

4 ulasan:

-- berkata...

sebbaik bukan aku...

amboi amboi amboi! **celet jari klingkeng**

Unknown berkata...

ambo ambo amboiii jugek (sambil nyambut celeten jari klingkeng pidah tuh)

zurinhizuddin berkata...

pn.fazlina..sy sudi memberi kaunseling kpd puan..>>dr mak hayam gebuss<<<

alah lin..dulikkan arrr si polan yg cemgitu..ada aku kisah???..ehhhh apelak aku yg jwb yer tak..ahahha

tapi aku advice ko bwk cili burung standby dlm handbag..kalo dia menceceh byk, ko sental jer kat mulot dia tuh..nanti aku & pydah akn beri keterangan yg sama kt Jabatan Siasatan Jenayah nun..sekiyan arap kulom

Unknown berkata...

hahahah gebush nyer mak hayam tuh!! hihihik..

Herm.. xtreme sgt advice ko tuh.. xtreme ngalahkan maik sketbot lak.. xterdaya nk mematuhi advice ko tuh..sekiyan arap nk kulom aper??