Rabu, 25 Februari 2009

Time Kasey Daon Keladi Hihiihihik!!

Bos ku pulang dari kemren
Bos ku belikan jem stoberi
Dia bagi aku pun ambik
Buleh ku mkn dengan Jaret..

Lalala...lala..lalaaa (ni tanda epi yer!!)

Haaa.. tgk tuh.. smp ternyanyik2 lagik.. tak ker hepi namanyer tu.. kalu tak pait bkn tongkat ali namanyer (ujar Hamed Gurka). Isu yg senajer di gemba gembokan lam entry kali neh.. yer r.. kalu tak lambat ler apdetnyer.. sbb aku dak byk isu sgt ngn hal2 dijln raya neh.. Al maklum laa aku ni pemandu berhemah..(sure de yg busuk ati ngn aku nnt.. nk wat cane diorg xleh tima kenyataan yg diorg xsehemah aku neh).

Disebabkan aku nk mengapdetkan jugak blog aku neh.. ku terpaksa mengorek2 serta mengikis2 isu2 yg berkaitan ngn diriku.. untuk korang jugak.. nnt der la info ttg aku neh!! Mende neh last wik lg.. bos aku g Cameron Highland.. 2 ari 1 mlm kt sana.. beblik nyer dia ke opis pada hari yg dijangka tuh.. sesampai jek kt bilik aku pg tuh.. aku ternmpk satu kotak ateh meja aku.. aku pun bukak nk tgk mende per.. rupenyernyer jem stoberi yg berbotoi2 lam tuh.. herm.. aku dh syak dah sapa yg bg tuh.. nk jmpk bos nk wat2 tanya xleh.. sbb dia tadek.. aku ckp nenanti r wat2 tanya.. lam koi 11 tuh aku nk g blok f.. tumpang keta opis.. yg bos nk g site.. naik skali ngn bos aku.. dia ckp ateh meja tu de jem.. aku pun wat2 ckp " ooo En Pozi bagi ek?? tima kaseh!!" (ada bakat jd plakon tak aku??) pehtu dia ckp bg ler kt sesapa yg nk.. aku pun mengolritekan ajer.. Pehtu dia siap pesan.. nnt kalu bukak trus masuk peti sejok tao.. tu tadak bahan pengawet.. homemade la katakan.. 100% stoberi n gula jek.. herm.. aku terdetik kt ati aku neh.. kretip gak bos aku neh.. bg ole2 cenggini.. kalu tak asik dpt.. stoberi..tey..soberi.. tey.. tgk cam menarik n sdap.. lg pun bos aku snri yg ckp kalu g dia msti bli jem tuh.. ati aku meronta2 nk merasa.. tp roti smp ke hari ni blom beli2 lg.. tp xper.. hari ni gaji.. ley r aku beli roti mkn smp kuo kt idong.. haaa amek ko!! Anyway... thanx 2 En Fawzi.. bos yg terbest di abad ini.. bkn sbb dia bg ole2 tuh.. tp sbb dia mmg beh r.. klako.. slumber.. friendly.. talak somong.. sempoi.. mesra rakyat lagik. AFUNDI EN FAWZI!! (aku kipas baek punyer).

Ni la penyumbang jem tersebot!!
(kekonon xpandang camera)

Ni plak bakal mangsa kerakusan napsu mkn ku nnt!!

3 ulasan:

-- berkata...

oi pembuli jalanraya.. bak balik teh yg aku bagi aritu!!!

zurinhizuddin berkata...

elehh..itu jem dah expayet tuh ( kata2 dr org yg dengki, koz x dpt jem pree)..elhhhh..x heran arrrr..umah aku mkn seri kaya jerrr..huh!!

Unknown berkata...

Mintak balik tey kelat dia tuh.. burok siku la wei.. aku xbg blk sbb tamao siku ko jd burok..(saja jek menjakikan dia)

Tuh.. nk ckp dia kaya ler tuh.. riak ler tuh.. Amboi..amboi..amboi (sila celet jari klingkeng!!)