Jumaat, 6 Mac 2009

Jopan Utk Soklan Cepugangsa Dick Tsu Ee!!

Aku tensi r sebab disemaktek olehnyer.. ngn soklan yg payah.. dh la aku ni jahel bab2 neh.. dibagi nyer soklan ceni skali.. bg la soklan sabjektif ker.. senang la aku baling dadu.. sbb aku rsa hurop petama bg nama sebenar aku ler yg paling mencabar minda untuk dibuat jopan.. N den aku terinspirasi ngn jopan tipu pidah tuh.. Walopun terinspirasi dr situ.. tp aku berazam untuk tak (x) jd penipu cam diye.. caiyok utk dri aku sniri.. (sambil menyinting lengan baju) Kamon sapok biki.. kamon.. kamon sapok!! (kata2 yg menaikkan semangat patriotik)

Rules:
It’s harder than it looks!Copy to your own note, erase my answers, enter yours, and tag twenty people. Use the first letter of your name to answer each of the following questions.They have to be real…nothing made up!If the person before you had the same first initial,you must use different answers.You cannot use any word twice and you can’t use your name for the boy/girl name question.


1. What is your name : Toccy (wa tau wa toki ---> toki ni nick name time study kt Uitm dlu.. mostly time tu byk pgl aku toki)

2. A four Letter Word : Tour ( aku suka jenjalan )

3. A boy's Name : Toki ( Penyanyi.. dialah punca segala2nyer.. sbb dia lah aku dpt nick toccy sbb member dorm aku ckp aku ada iras2 toki.. pehtu dia nipu suma warga situ yg aku ni mmg adik toki the singer tuh.. n yg besnyer org caya.. )

4. A girl's Name : Tina (adik kpd yan yg aku salu tgk blog dia.. tq tina.. bg aku melawat blog mu itu)

5. An occupation : Typist (yer r.. bos pun eran.. keje xpnah bg.. tp jari asik melekap ateh kibot jek.. ntah2 dia pun tertanya2 jotan aku ni.. P.A ker taipis??)

6. A colour : Tea rose orange (cantek kan tentawan kaler nih.. )

7. Something you'll wear : T-shirt

8. A food : Tomato ( I luv tomato very much.. kalu g soping.. nmpk tomato kekilat merah cantik jek.. misti tingin nk bli.. n masak pun aku suke letak tomato..)

9. Something found in the bathroom: Tak pedey kan mate ( sempo anak aku yg xpedeykan almaklumlaa baby )

10. A place : Tokyo ( Aku mmg dh lama tingin nk g sana.. )

11. A reason for being late: Tak mampu nk bangun pagi.. ( kalu jaga bt susu ank ke tuko pempes tgh mlm pehtu lambat tdo blik.. pg tuh aku misti susah bangun tdo )

12. Something you'd shout : Tait ko rrrr!!!!

13. A movie title : The House Bunny

14. Something you drink : Teh O Suam Kurang Manis ( Kalu beli aku kureng.. tp aku suka kalu aku yg banco sniri ) (wajib r ada yg dengki baca statement aku neh.. hasanatul waldengki'atun jek derang neh)

15. A band group & singer : The Red Hot Chili Peppers (saja tambah the sbb nk letak jugak lantak rrr dh aku minat ) / Tony Braxton

16. An animal : Tuna ( goreng pon sodap!! )

17. A street name : Tun Perak ( Mana de org xpenah lalu situ.. oiii mohong r kalu xpnah lalu.. tapi pakei semaktek mmg tak lalu situ r )

18. A type of car : Toyota Prius ( Biler ntah bley bli nih )

19. The title of a song : Total Eclipse Of The Heart ( By Bonnie Taylor; walopun dh berzaman2 kao tetap menjadi phojaan hathi khuuuu)

Hah!! dah pueh ati ko sue?? Herm.. dh soh tag.. aku terpaksa tag jugak la.. ntah ade ke tidak org nk jawab neh.. sure bosan jek nk layan tag aku neh..
lantak r kalu korang ada ke tadek blog ke.. asal tuju kanAku tujukan kpd lantak r kalu korang ada ke tadek blog ke.. asal tuju kan??:

Bismi
Rini
Sue lg skali hahahah dpn muka ang..
Tina adik yan
mak.. ayah.. adik laki aku kt kg..
kakngah n pemli kt jb
tidak ketinggalan sedara mara n kwn2 yg mengenali diri ini

dengan ucapan semoga kalian happy selalu.. igt daku dalam doamu.. so.. layan laaa lagu yg DJ mainkan sebentar lagi..

7 ulasan:

-- berkata...

nape ko suke menom tea ROSE oren?

ko bukan ke tak ske ROSE?

RSB????

-- berkata...

eh..salah..salah..
tea ROSE oren tu rupenye kaler..

ko seboleh2 je nak letak ROSE kat situ kan...

Unknown berkata...

hek eleh.. dengki pesal.. NPE hiway?? org letak color dia dh salah paham.. igt tey ros.. tey ros.. jijit r... aku xigt pon.. dia yg igt

zurinhizuddin berkata...

apedaaaaaaaaa...kak jah still rumember pada CT ROSDILAH lerrrrrr...

Unknown berkata...

no..no..no.. dont lie (ujar guwen stepani) no it izen.. bkn sitik wosdhule2 ler.. ni pasei.. erm... yu tel her la pidah.. tel.. telll

-- berkata...

ini rosbabun.. jadi jgn namekan anak pompan anak ros.. kalo tak nti jadi esen ros..

"if u think dis car is kiyut..wait until yu si de drebar"

okeh juin.. seantero jkr kkr ni.. ko cari kete yang lekat stiker ni kt cemin kete dia blah blakang.... ni lah gerangan yg dimeksudkan..

kiyut kemendenye.. mcm tungau je aku nengok!

Unknown berkata...

pehal lak tungau.. muka kembang melembang penuh setalam tuh cam apam terlebey ibu roti jek..