Rabu, 18 Februari 2009

Hamtaro Kembali Lagik!!

Hamtaro mengganas kembali.. telah menurunkan aura2 nyer ke muka aku neh.. Dasat beb.. Suatu ketika dlu.. lebih kurang 4tahun lalu aku penah tima dh aura dr hamtaro tuh.. setelah lama berjaga2 akhirnyer pada 08/02/09 bersamaan ngn hari ahad mlm aku kena pulak.. Ptg tuh.. g farmasi bli colicdrop utk jared leto.. trus laki aku pun mintak ubat sebab demam n lenguh2 sendi.. kami bertiga berpakat ler demam beramai2.. aku n laki aku..ye la.. demam n rasa lenguh2 serta tak larat jek.. Ubat demam n sesma jared tu dh bli r.. mlm tu aku ngn xlarat nk wat mende pn serta xlarat nk pk.. aku trus mkn ubt yg laki aku bli.. pehtu tdo.. jap jek. aku xley nk tdo.. rasa miang nk gatal2 jek badan neh.. aku xterpikir ler aura tuh.. lelama rasa gatal kt muka.. trus aku ngadap cemin ajaib.. nmpk bintil2 merah kt muka.. tgu dlu nk tgk keadaan.. sbb kekadang naik kt lengan tp peh tu ok.. xlama peh tu tgk bintil makin byk kt muka.. n aku rasa makin rimas.. xsenang duduk.. asik meraup muka jek.. trus ajak husband aku g kinik.. koi 11 mlm.. ubt per ntah ckp xde n aku makin rimas n bintil abeh kt dlm mata.. dia cucuk ubt lain kat bahu.. aku pun rasa cam lain jek.. salu kena kt bontot.. tp aku pk xper kot..dia tao le keje dia.. dh doktor.. cam kureng jek.. sok pagi nyer mata n bibir jd bengkak giler. Aku g kinik yg sama jugak doktor lain lak.. aku ckp cucuk smlm cam xok jek.. mata jd bengkak.. trus doktor tu bg steroid (aku dgr dia ckp la) cucuk kat bontot.. saket giler!! Kalo korang nk tau.. aku ni ada NSAIDS Allergy.. suma ubat dlm kategori Nsaids ni aku xleh amek.. sekbek panadol/paracetamol tu ok.. sbb dia kategori lain.. byk gak ubat lam kategori nsaids neh.. tp kalu sbot Allergic to Nsaids doktor akan tau ler apa yg aku bleh n aku xbleh.. So, now aku nk kenalkan korang ngn kawan baru.. Siti Norhamtaroliza (Sedap nama dia!!)




Hye.. samat berkenalan tentawan sume!!
(Sexy siot bibir aku.. korang mana de bibir ceni)










Dengan spek sambil bergaya ateh bantal incit Jarit..
(Sekbek si jared tu xpasan.. kalu xjgn harap nk dpt pinjam bantal dia)





(P/s: Gamaq ni hasil kerastangan n kerajinan incit kodek a.k.a laki aku la!!)

4 ulasan:

-- berkata...

macam org buat botox tak jadik!
macam rosnah mat aris pon ade!
miahmiahmiahmiah!!

Unknown berkata...

Oret la tuh.. nnt tetua aku xyah botox dah.. kedot jek aku mkn ubat yg alergi tuh.. morah pn morah. Hoyehhh!!

Effyliani's Life berkata...

hehehe woit .. aku rindu pada hamtaro ... hahahah

Unknown berkata...

Aceh ceh.. haa.. rindu2 pun.. ang jgn dok p sabotaj aku bg menjelma jd amtaro lak.. mao aku coti lg smgu..