Khamis, 12 Mac 2009

Cina Ker Sina??


AMARAN: Untuk episode kali ni.. sila sediakan besen atau pun taperware yer bagi menahan pembuakan air liur anda!!


Herm.. dah redi ker ngn besen?? kalu dah redi sya nk mulain ler cite.. Aritu beboring.. so.. aku n pydah jek tgl kt bumi neh.. org lain g mana ntah.. xnmpk batang idong.. So.. kami lepak kt the mall.. (asik2 de mol.. asik2 de mol.. aku nek muak sebenarnye.. tp pidah tu suka sgt g sana.. pebret fut katanyer de mol tuh).

Cari2 tpt mkn.. dh pening.. tetiba tingat sue.. so.. pidah pun mentalian hayat guna tipon kt sue.. Mintak cdgn tpt mkn.. so.. sue sajes The Garden Cafe.. Aku mkn ciken cop.. pidah mkn mee kicap.. tp nama sebenar aper ntah.. nama glamour gak r..
MyEm0.Com

Pehtu dek rasa napsu xmenepati so.. aku ajak pidah g Cinnabon.. santap utk mengenakan napsu aku neh.. Pun gagal jugak.. xbes mana pun sebenarnyer.. air cam pencuci toilet jek aku rsa.. pidah lam rasa cam sempo.. herm.. tp gamaq tetap amek.. sebagai halwa mata.. samat jamu mata yer!! Chiawww..

Macam menyelerakan kannn??

Lakonan berbaur happy semata2!!

Kesimpulannyer.. aku n pydah frustrated jek.. suma tidak menepati kehendak napsu kami.. bak kata pydah.. bek mkn keros kebab lg sedap!!

MyEm0.Com

Tiada ulasan: