Rabu, 11 Mac 2009

::Terjah Ke Umah Ajuuu::

Kali ni.. aku nk paparkan sesi terjah aku bersama konco2 ke umah Aju A Anim nk tengok bb gurlz dia.. Anak yg sulung dia sebaya ngn anak aku si Jaret Leto tuh.. hahaha sorry Pn Zura.. nama mangsa terjahan kali ni ialah Azura Hanim r.. Aju tu nama manja dia..

Tp yg sebenarnyer ni bkn umah dia.. ni umah mak dia.. manja (ngengada sebenarnyer) Aju neh.. Umah mak dia terletak di area berdekatan ler jugak ngn Uitm.. Anak dia pun dh besaq.. dia pun dh lepas pantang.. aku baru nk pegi.. aku bkn per.. sibok asik kena g spital jek.. semenjak domenjak ni.. smp terabai plan lawatan tgk bb dia..

G nek keta baru Myvi SE Amy.. santek woo keta dia.. dia soh aku bwk.. dh le keta baru.. keta org lak tu.. aku pun terpaksa le jugak drive untuk tidak melengahkan masa sbb pakat dok lawan tolak sapa nk bawak..
MyEm0.Com
Bla smp umah dia.. pakat dukung anak dia.. n pakai bergambaq ibarat jumpak artis.. Pehtu kami dihidangkan mkn tengari yg sodap.. nk tau kami mkn apa?? haaa sila tunduk tgk kt bawah ni!!

Ader worang sibok inteprem rrr.. org nk amek gamaq bebi!! MyEm0.Com

Ni laa picca juadah-juadah tersebot.. sedap woo!!
MyEm0.Com

Tima kasey bt pn zura sepemli.. terutamanya bt mak pn zura yg rajin masak n jamu rombongan cik kiah kami neh.. tima kasey daun keladi.. rerajin banje mekdi!!
MyEm0.Com

4 ulasan:

-- berkata...

oi nak tau tak?
pazlina kan dia tambah nasi dua kali..
pastu kan.. dia amik ayam 3 ketol!!
pastu kan dia buat2 rajin basuh pinggan..
eleh bukan ade laki bujang pon dalam umah tu nak tunjuk rajin!
eleh..

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

tait mung r.. ko yg tambah byk kali.. ngata aku lak.. mak hayam gebuss pun marah tao.. wat pitnatul

Effyliani's Life berkata...

huh .. tag aku ada lg tu xberjwb .. sebuk dok makan laks