Ahad, 12 Disember 2010

Hareemmm Zadeh!!!!

Lantak r korang nk kata aku ni cemana..

Korang kata: "tabaik tau.. mandong2 maki2 cenih".
Korang kata: "sabar laa.. "
Korang kata: "bekpi laa kt org nk kata pa.."
Korang kata: "mandong2 xelok ckp lebih kuang"
Korang kata: "bla.. blaaa...blaaaaa..."

Ati aku kata pa.. ada worang pedulik..
mulut2 setan.. mulut2 cam lam cte mami jarum.. mulut2 otak xberakal
ada pedulik aty aku terasa cene??
kecik ati.. sedey.. wat aku rasa cam hina sgt..

di umah kenuri

Mulut2 setan1: "eh.. tu lin tuuu.. besaqnya perot dia kan?? ish..ish..ishh"
Mulut2 setan2: " ish... takotnya tgk perut diaaa"
Mulut2 setan3: "haaa.. takotnyaaa...perot dia"
Mulut2 setan4: "takot btoi la tgk perot dia"

Macam haram sgt..
Nak je rasa aku g maki tros..
tp aku xcem derang.. memalu kan org dia public
macam laa.. perot aku ni leh pecah cam belon
meletop kena muka berparut2 n lubang jerawat batu derang tu..
n pecah yg memancutkan asid kena muka derang
lalu mencairkan mekap2 derang yg xubah cam lutong tu..
kena bibir derang yg berlipliner terang pekat.. lipstick kaler neutral bibir tuh??
kena kening lukis cam lukisan budak 3 tahun yg baru blajar melorek tuh..

siyes aku ckp..
aku rasa hinaa sgt ngn cakap2 gaya gosip yg kuat..
smp aku sniri leh dgr..
aku pusing kepala tgk derang..
pehtu dgr lagi..
takot..takot..takott

aku ni resaksa ker?? takot sgt.. mkn org.. (sila rujuk mana2 cite atromen)
resakser pun xkebulur nk telan korang tu.. byk kimia mekap

aku ni antu tetet ker?? (pinjam watak cite antu pidah)
antu tetet nk amek korang wat pe?? tetet dia lagi besh dr tetet korang tuh.. kendur!!

aku ni alien ker?? takot sgt kena bwk lari p angkasa..
(alien pun xkebulor ngn muka lutong korang tuh)

pehtu nmpk aku pandang derang bla ckp centu..
pehtu bla tersempak wat2 tegur..aku trus maleh nk layan..
jwp nk taknak..
lantak la nk kata aku ni sombong ke haper..
nk sombong jadah pe kalu ckp centu kt aku..
ati saket malu.. ckp centu kt kenuri..
sbb tu aku maleh nk tuwun kt opis bawah tpt
org otak2 kampong.. mentaliti mami jarom..
pasan derang cantek.. stylo.. pukimak derang..
stylo haram per?? mai opis pun cam nk g dinner kilang jer..

siyes.. aku tertekan.. tegur ada cara..
heran dlm hati sudah..
jgn smp kt umah kenuri dok sembang reramai..
pakat dok ckp takot.. takot reramai..
dpn public.. aku sniri dgr 2-3x...
rasa cam haremmmm jer..
SETAN!!

P/s: lam cite ni ada 2 -3 org.. tp yg mulut haram 2 org.. aku xampun dosa korang kt aku..
aku harap sgt Tuhan balas cash n carry.. (sambil tadah tangan) Aaaminnn...

3 ulasan:

Effyliani's Life berkata...

xmo kata SABAR .. apa pun jaga diri sendiri & baby baik2 ye. hug & kisses kt jarith.

nemo berkata...

relakss dear...derang dengki ngan ko la tuh..org2 camtu mmg..derang dengki sbb tu asik nk ngate org jek...
tak yh amik port sgt k...abaikan org2 gitu..lagi dilayan, lg sakit jiwa beb...

-- berkata...

hik..hik..hik..
kalo nak bagi diorang betul2 takot kat perot ko.. bila beselisih jalan..ko senggolkan perot ke ke diorang.. mesti diorang tepelantin..

takpa.. nanti adik jarit kuar..itu perut kasi kempis la.. bagi diorang nganga campai mekap caer!! bukan caer musa.. tapi cair! cair!