Isnin, 27 Disember 2010

Jumpa Lagi Nanti!!

Kengkawan..
Rabu hari tu aku warded 2 hari kt sepital..
sebab??
Platelet rendah..
Nama penyakit??
Thrombocytopenia..
korang baca je la aku maleh nk elaborate..
tp siyes aku cuak..

ikutkan aku mc 10 hari..
pehtu derang suruh g amek mc lg lepas ni..
so.. hari ni datang kt opis jap..
after this lepas bersalin baru aku datang kot..
xtau lg tahap kesihatan cene lpas nih..

So.. jumpak lg nanti ye kengkawan..
bila pun tatau..
kalu ada terlebey suda.. ke terkurang suda
harap dimaafin dong!!

P/s: sori xde mood nk nulis.. mood tidak mengijinkan

3 ulasan:

-- berkata...

aduh mas joko..gawat nihhh!!

selamat hendaknya.. mak & baby..

bertabahlah!!

meh sini pelok kuat2 dulu! *iyahhhhh*

Unknown berkata...

plok hangin jeww.. xrasa pun ketumbuhan didadamu..

ye la.. ni kuar dah.. dlm mc.. mebi xonline lama kot.. apapa hal contact yenpon aku je..

-- berkata...

ya lah..ya lahh.. buat owang wisau aje.. *eceh..wisau*

selamat meneran!