Isnin, 19 November 2012

GAJI NAIK TAHUN DEPAN??

News:  Gaji kakitangan awam naik.. 5% ngkoo!!
Aku:  Ada baik n ada tak baik..

Baik.. baik utk  kakitangan awam lain..
gaji naik..sikit..
okla.. dr xde..
tp bkn utk aku laa..
lgpun gaji bknnyer berjuta2 sgt pun..


Yg xbaiknyer.. org sosta maki hamun.. umpat keji.. ngutuk rapat punyaaa
mula laa org pupuk rasa meluat kt geng gomen..
ckp malas laa.. tido laa.. bla..bla..blaaa
(tp aku rasa org sosta pun bkn nye xde pangai cam tu... ada jugak..)
manusia ni sama jek.. 
sosta... bos diorg ngn kata mesra tokey yakni tuan punya company xmo bg apapa..
nk untung n kaya dia sorang jek.. cuba le blame sama..
dia pun menyumbang korang xnaik gaji..

Lagi satu.. yg keja sniri camne??
kesian juga.. 
org dgr gomen naik gaji barang pun naik..
pesal hah?? bkn ada sangkut paut pun itu suma..
tetiba plak suma kos naik.. kena la naik rega..
ntah papa laa..

 JANGAN KECOH2 SUDAHHH.. BKN NAIK UTK SUMA PUN.. AKU PUN XDPT.. 
NAIK PUN KATANYA UTK GOMEN YG PEPAKCIK MEMAKCIK JEK..
YG GAJI MATI.. DH EKSIDEN LANGGAR DINDING SAHAJA..
SO.. XPYH LAA NAK NAIK KAN HARGA BARANG ITU INI.. BLA.. BLA..BLAAA..
ITU AMEK KESEMPATAN NAMANYER.. HAIPPP!!!

Rabu, 7 November 2012

Tengtiba terfree utk merepek..

Sesaja ja nk merepek sbb lama xmepek kt sini..
ati windu nk bz mengepost cam dlu..
tp nk bt cemana tangan ada dua jek..
keje umpama utk org bertangan 10 kaki 8..
cer teka siapa saya..
 
sesaja jugak gatei memerahkan tulisan inih..
sbb td baru lepas sohping seafoods yakni berra n suspender kaler merah gittew
berra morah jek pon.. 30 hengget.. suspender 9.90 janji canggih
kunun nk menyeksikan diri..
padahal.. ai dah mmg semulajadi seksi dah.. 
bt guane pun seksi.. yakni pakai jubah n purdah pun seksi..
korang mampu?? 
 
 Okeh.. dah dkt koi 5pm
ai nk blik test.. testss.. testiss.. berra n suspender ai..
kompem cunnakkk!!!
Babais..

Khamis, 12 Januari 2012

Pandai Nyer Mike!!

Kebanyakan org kita kalu sebot mat salleh jer.. misti dah teruja..
yang hebat.. mat salleh
yang lawa.. mat salleh
yang hensem..mat salleh
yang pandai pun mat salleh la jugak..
yang update pun mat salleh..

yg aku maksudkan mat salleh ni yg pure mat salleh la..
bkn yg dah campur..
Ada pa ngn mat salleh ni??
cuba tgk bebtoi putih.. cakap lawa hensem..
tukar bg itam sket.. koko pun jd la.. misti stok2 biasa jek..
Update??
Bkn update sgt pun..
kdg2 yg update tu recycle dr zaman dulu2..
pandai??
Derang pun cedok dr org diorg yg kaji isi Al Quran jugak..

Tp yg paling menarik tertarik sekali tentang derang ni..
xpuas hati sket.. tnjuk perasaan lari sambil bogel..
jgn xtau nek basikal sambil bogel pun ada..
cer pk camne tuh?? melecet ada senak pun ada wehh..
giller ahh mike nih..
pandai kan??
marah sket bogel.
xpuas ati bogel..
pandai kan?? hebat kan?? bijak kan??



ini la di antara mat salleh2 hebat tuu..
Ok papai.. selamat beramal!!



Selasa, 3 Januari 2012

Alangkah.... dot.. dot.. dot..

Alangkah bestnyer..
Rajin mengapdet blog sa-perti Siti Norhapidah..
Idea berjabu-jabu ngalahkan shabu-shabu train steamboat serta melimpah ruah..
pon sa-perti Siti Norhapidah jugak..
Ada cite menarik utk di sharing is caring..
pon sa-perti Siti Norhapidah jugek dan jugek..


Banyak Siti Norhapidah kan??
Nyampah kan baca pasai Siti Norhapidah nih??
aku saja nk bg boring ngn nama beliau..

Aku ni bkn xde mende nk citer..
Tp malas nk mikir..
Malas nk terkantoi2 ngn bos haku..
kang dia kuar je aku tertarik-tarik minatang bernama maus itu..
mana nk tarik maus lg.. nk klik kt doc keje lg..
manyak mende tuu nk dibuat lam masa beberapa saat..
harus muka cuak yg amat sgt dipertontonkan kt bos haku..
jatuh la kredibiliti aku yg xbopa nk tinggi peratusnyer itu..

Tp xper.. semangat n mood tu rasa tumbuh balik utk update..
Next time akan diupdatekan lagi..

Sekian..
dah habish dah!!

Isnin, 27 Disember 2010

Jumpa Lagi Nanti!!

Kengkawan..
Rabu hari tu aku warded 2 hari kt sepital..
sebab??
Platelet rendah..
Nama penyakit??
Thrombocytopenia..
korang baca je la aku maleh nk elaborate..
tp siyes aku cuak..

ikutkan aku mc 10 hari..
pehtu derang suruh g amek mc lg lepas ni..
so.. hari ni datang kt opis jap..
after this lepas bersalin baru aku datang kot..
xtau lg tahap kesihatan cene lpas nih..

So.. jumpak lg nanti ye kengkawan..
bila pun tatau..
kalu ada terlebey suda.. ke terkurang suda
harap dimaafin dong!!

P/s: sori xde mood nk nulis.. mood tidak mengijinkan