Khamis, 12 Mac 2009

Cina Ker Sina??


AMARAN: Untuk episode kali ni.. sila sediakan besen atau pun taperware yer bagi menahan pembuakan air liur anda!!


Herm.. dah redi ker ngn besen?? kalu dah redi sya nk mulain ler cite.. Aritu beboring.. so.. aku n pydah jek tgl kt bumi neh.. org lain g mana ntah.. xnmpk batang idong.. So.. kami lepak kt the mall.. (asik2 de mol.. asik2 de mol.. aku nek muak sebenarnye.. tp pidah tu suka sgt g sana.. pebret fut katanyer de mol tuh).

Cari2 tpt mkn.. dh pening.. tetiba tingat sue.. so.. pidah pun mentalian hayat guna tipon kt sue.. Mintak cdgn tpt mkn.. so.. sue sajes The Garden Cafe.. Aku mkn ciken cop.. pidah mkn mee kicap.. tp nama sebenar aper ntah.. nama glamour gak r..
MyEm0.Com

Pehtu dek rasa napsu xmenepati so.. aku ajak pidah g Cinnabon.. santap utk mengenakan napsu aku neh.. Pun gagal jugak.. xbes mana pun sebenarnyer.. air cam pencuci toilet jek aku rsa.. pidah lam rasa cam sempo.. herm.. tp gamaq tetap amek.. sebagai halwa mata.. samat jamu mata yer!! Chiawww..

Macam menyelerakan kannn??

Lakonan berbaur happy semata2!!

Kesimpulannyer.. aku n pydah frustrated jek.. suma tidak menepati kehendak napsu kami.. bak kata pydah.. bek mkn keros kebab lg sedap!!

MyEm0.Com

Rabu, 11 Mac 2009

::Terjah Ke Umah Ajuuu::

Kali ni.. aku nk paparkan sesi terjah aku bersama konco2 ke umah Aju A Anim nk tengok bb gurlz dia.. Anak yg sulung dia sebaya ngn anak aku si Jaret Leto tuh.. hahaha sorry Pn Zura.. nama mangsa terjahan kali ni ialah Azura Hanim r.. Aju tu nama manja dia..

Tp yg sebenarnyer ni bkn umah dia.. ni umah mak dia.. manja (ngengada sebenarnyer) Aju neh.. Umah mak dia terletak di area berdekatan ler jugak ngn Uitm.. Anak dia pun dh besaq.. dia pun dh lepas pantang.. aku baru nk pegi.. aku bkn per.. sibok asik kena g spital jek.. semenjak domenjak ni.. smp terabai plan lawatan tgk bb dia..

G nek keta baru Myvi SE Amy.. santek woo keta dia.. dia soh aku bwk.. dh le keta baru.. keta org lak tu.. aku pun terpaksa le jugak drive untuk tidak melengahkan masa sbb pakat dok lawan tolak sapa nk bawak..
MyEm0.Com
Bla smp umah dia.. pakat dukung anak dia.. n pakai bergambaq ibarat jumpak artis.. Pehtu kami dihidangkan mkn tengari yg sodap.. nk tau kami mkn apa?? haaa sila tunduk tgk kt bawah ni!!

Ader worang sibok inteprem rrr.. org nk amek gamaq bebi!! MyEm0.Com

Ni laa picca juadah-juadah tersebot.. sedap woo!!
MyEm0.Com

Tima kasey bt pn zura sepemli.. terutamanya bt mak pn zura yg rajin masak n jamu rombongan cik kiah kami neh.. tima kasey daun keladi.. rerajin banje mekdi!!
MyEm0.Com

Jumaat, 6 Mac 2009

Jopan Utk Soklan Cepugangsa Dick Tsu Ee!!

Aku tensi r sebab disemaktek olehnyer.. ngn soklan yg payah.. dh la aku ni jahel bab2 neh.. dibagi nyer soklan ceni skali.. bg la soklan sabjektif ker.. senang la aku baling dadu.. sbb aku rsa hurop petama bg nama sebenar aku ler yg paling mencabar minda untuk dibuat jopan.. N den aku terinspirasi ngn jopan tipu pidah tuh.. Walopun terinspirasi dr situ.. tp aku berazam untuk tak (x) jd penipu cam diye.. caiyok utk dri aku sniri.. (sambil menyinting lengan baju) Kamon sapok biki.. kamon.. kamon sapok!! (kata2 yg menaikkan semangat patriotik)

Rules:
It’s harder than it looks!Copy to your own note, erase my answers, enter yours, and tag twenty people. Use the first letter of your name to answer each of the following questions.They have to be real…nothing made up!If the person before you had the same first initial,you must use different answers.You cannot use any word twice and you can’t use your name for the boy/girl name question.


1. What is your name : Toccy (wa tau wa toki ---> toki ni nick name time study kt Uitm dlu.. mostly time tu byk pgl aku toki)

2. A four Letter Word : Tour ( aku suka jenjalan )

3. A boy's Name : Toki ( Penyanyi.. dialah punca segala2nyer.. sbb dia lah aku dpt nick toccy sbb member dorm aku ckp aku ada iras2 toki.. pehtu dia nipu suma warga situ yg aku ni mmg adik toki the singer tuh.. n yg besnyer org caya.. )

4. A girl's Name : Tina (adik kpd yan yg aku salu tgk blog dia.. tq tina.. bg aku melawat blog mu itu)

5. An occupation : Typist (yer r.. bos pun eran.. keje xpnah bg.. tp jari asik melekap ateh kibot jek.. ntah2 dia pun tertanya2 jotan aku ni.. P.A ker taipis??)

6. A colour : Tea rose orange (cantek kan tentawan kaler nih.. )

7. Something you'll wear : T-shirt

8. A food : Tomato ( I luv tomato very much.. kalu g soping.. nmpk tomato kekilat merah cantik jek.. misti tingin nk bli.. n masak pun aku suke letak tomato..)

9. Something found in the bathroom: Tak pedey kan mate ( sempo anak aku yg xpedeykan almaklumlaa baby )

10. A place : Tokyo ( Aku mmg dh lama tingin nk g sana.. )

11. A reason for being late: Tak mampu nk bangun pagi.. ( kalu jaga bt susu ank ke tuko pempes tgh mlm pehtu lambat tdo blik.. pg tuh aku misti susah bangun tdo )

12. Something you'd shout : Tait ko rrrr!!!!

13. A movie title : The House Bunny

14. Something you drink : Teh O Suam Kurang Manis ( Kalu beli aku kureng.. tp aku suka kalu aku yg banco sniri ) (wajib r ada yg dengki baca statement aku neh.. hasanatul waldengki'atun jek derang neh)

15. A band group & singer : The Red Hot Chili Peppers (saja tambah the sbb nk letak jugak lantak rrr dh aku minat ) / Tony Braxton

16. An animal : Tuna ( goreng pon sodap!! )

17. A street name : Tun Perak ( Mana de org xpenah lalu situ.. oiii mohong r kalu xpnah lalu.. tapi pakei semaktek mmg tak lalu situ r )

18. A type of car : Toyota Prius ( Biler ntah bley bli nih )

19. The title of a song : Total Eclipse Of The Heart ( By Bonnie Taylor; walopun dh berzaman2 kao tetap menjadi phojaan hathi khuuuu)

Hah!! dah pueh ati ko sue?? Herm.. dh soh tag.. aku terpaksa tag jugak la.. ntah ade ke tidak org nk jawab neh.. sure bosan jek nk layan tag aku neh..
lantak r kalu korang ada ke tadek blog ke.. asal tuju kanAku tujukan kpd lantak r kalu korang ada ke tadek blog ke.. asal tuju kan??:

Bismi
Rini
Sue lg skali hahahah dpn muka ang..
Tina adik yan
mak.. ayah.. adik laki aku kt kg..
kakngah n pemli kt jb
tidak ketinggalan sedara mara n kwn2 yg mengenali diri ini

dengan ucapan semoga kalian happy selalu.. igt daku dalam doamu.. so.. layan laaa lagu yg DJ mainkan sebentar lagi..

Khamis, 26 Februari 2009

Aku pun tak paham!!

Camne nk built up kan self-confident kalu de org lain asik nk menjatohkan nyer?? Aku ni tatao le korang tgk cene.. tp sebenarnyer aku mmg a lil bit low level sefkompiden. Aku pun xpaham.. naper de org nk melaserkan org lain jek kejenyer?? Judge diri sniri la oi.. ko pun lebey kuang jek!! Tp ko tuh jenih pasan lebey.. koya cantek.. tp faktanyer.. n sedikit survey aku wat.. aku ni better dr ko!! Lemak ko pun berketol2 gak.. xler slim mana pun.. lengan pun sama beso ngn aku jek.. cuma beza nyer.. ko xpnah nk tgk cemin.. nk judge ursef.. tp yg ko tao.. sibok nk judge aku nih.. Aku bdn cenggini pun.. time mkn aku mkn smbil teman ank n somi aku.. xler aku bantai berkawah2.. aku wat suma tu utk keharmonian n kebahagian umahtangga aku.. sbb aku sayangkan pemli aku.. Ko tu camne ley lengan beso lengan si Yaya cite pepaya tuh pun aku tatao naper.. huh!!!

Aku tgk ko tadek pun sekempeng minah ni,
yg membolehkan ko nk hina aku tuh..

And.. body ko pun xler segerek si sakira neh
yg leh wat ko riak pun..

Lagi pun bdn aku xler se-obesiti camni
yg ko nk benci sgt tgk aku tuh..

Aku rasa xpayah la aku letak pikcer aku kt sini.. klau nk tgk jugak.. tgk la entry yg lepas2.. kalu korang nk wat perbandingan ngn gamaq2 yg aku aplotkan ni ker.. Tp aku eran bebtoi.. naper org sibok nk kaco aku.. padahal bulu c***p ker.. misai hormon telebey dia pun aku xpnah nk kaco.. N aku rsa aku xpnah nk hina org kalu org tu xkaco aku.. Kalo aku pakei baju elok siket.. xley ke wat besa jek.. naper harus nk pandang2 lama smbil tersengeh yg nyakitkan ati smp aku ni ley pasan ko nyer pangai h***m tuh?? Naper?? aku ni xlayak ker nk pakei lelawo?? aku ni bkn nyer mintak sedekah kt ko pun.. yg ko nk pandang sinis kt aku centu!! Cemen diri ko sniri dlu r.. Naper misti nk treat org centu.. igtlah Allah sama.. nk judge duniawi jek.. nk riak sensoang ko r. jgn babit kan aku.. Huh xpaham btoi ler.. naper ler ader worang cenggini.. ini macam pun ada ka??

Akhir kata entry tensi aku ni.. AMBOI.. AMBOI.. AMBOIIIIII!!! Amboi.. cek mek molek -ulang 5x (Bley plak nyanyi lam tensi2 tuh terel r akoo)

AMARAN: Entry kali nih.. sama skali tidak ada kena mengena ngn entry pydah tuh.. aku pun tatau dia pun entry masalah yg sama.. aku post entry neh.. baru aku tertgk blog pydah.. N ia jugek xde sangkot pot ngn hinaan manja dr somi beliau!!

Rabu, 25 Februari 2009

Time Kasey Daon Keladi Hihiihihik!!

Bos ku pulang dari kemren
Bos ku belikan jem stoberi
Dia bagi aku pun ambik
Buleh ku mkn dengan Jaret..

Lalala...lala..lalaaa (ni tanda epi yer!!)

Haaa.. tgk tuh.. smp ternyanyik2 lagik.. tak ker hepi namanyer tu.. kalu tak pait bkn tongkat ali namanyer (ujar Hamed Gurka). Isu yg senajer di gemba gembokan lam entry kali neh.. yer r.. kalu tak lambat ler apdetnyer.. sbb aku dak byk isu sgt ngn hal2 dijln raya neh.. Al maklum laa aku ni pemandu berhemah..(sure de yg busuk ati ngn aku nnt.. nk wat cane diorg xleh tima kenyataan yg diorg xsehemah aku neh).

Disebabkan aku nk mengapdetkan jugak blog aku neh.. ku terpaksa mengorek2 serta mengikis2 isu2 yg berkaitan ngn diriku.. untuk korang jugak.. nnt der la info ttg aku neh!! Mende neh last wik lg.. bos aku g Cameron Highland.. 2 ari 1 mlm kt sana.. beblik nyer dia ke opis pada hari yg dijangka tuh.. sesampai jek kt bilik aku pg tuh.. aku ternmpk satu kotak ateh meja aku.. aku pun bukak nk tgk mende per.. rupenyernyer jem stoberi yg berbotoi2 lam tuh.. herm.. aku dh syak dah sapa yg bg tuh.. nk jmpk bos nk wat2 tanya xleh.. sbb dia tadek.. aku ckp nenanti r wat2 tanya.. lam koi 11 tuh aku nk g blok f.. tumpang keta opis.. yg bos nk g site.. naik skali ngn bos aku.. dia ckp ateh meja tu de jem.. aku pun wat2 ckp " ooo En Pozi bagi ek?? tima kaseh!!" (ada bakat jd plakon tak aku??) pehtu dia ckp bg ler kt sesapa yg nk.. aku pun mengolritekan ajer.. Pehtu dia siap pesan.. nnt kalu bukak trus masuk peti sejok tao.. tu tadak bahan pengawet.. homemade la katakan.. 100% stoberi n gula jek.. herm.. aku terdetik kt ati aku neh.. kretip gak bos aku neh.. bg ole2 cenggini.. kalu tak asik dpt.. stoberi..tey..soberi.. tey.. tgk cam menarik n sdap.. lg pun bos aku snri yg ckp kalu g dia msti bli jem tuh.. ati aku meronta2 nk merasa.. tp roti smp ke hari ni blom beli2 lg.. tp xper.. hari ni gaji.. ley r aku beli roti mkn smp kuo kt idong.. haaa amek ko!! Anyway... thanx 2 En Fawzi.. bos yg terbest di abad ini.. bkn sbb dia bg ole2 tuh.. tp sbb dia mmg beh r.. klako.. slumber.. friendly.. talak somong.. sempoi.. mesra rakyat lagik. AFUNDI EN FAWZI!! (aku kipas baek punyer).

Ni la penyumbang jem tersebot!!
(kekonon xpandang camera)

Ni plak bakal mangsa kerakusan napsu mkn ku nnt!!